Welke hoge hakken en tas bij deze jurk?

http://i.ebayimg.com/05/!Begz,tQ!Wk~$(KGrHqUH-CkErgHyK7pmBK9n-3cUzg~~_35.JPG

Ik heb deze jurk besteld, maar ik weet niet precies watvoor hakken en watvoor tas ik erbij zal doen. Deze jurk ga ik dragen naar een (school)gala, niet zo formeel hoor, de meeste dragen cocktailjurkjes.
Hebben jullie nog leuke ideen om deze jurk mee te combineren?

Groetjes

wat een superleuke jurk!! als je op high heels kan lopen, zou ik zulke nemen in het zwart, niet al te druk. en ook iets van een zwarte clutch ofzo. of zo’n model als de chanel 2.55 :wink:¤

Ik zou voor zwarte simpele pumps gaan en een tas waar een klein gouden of zilveren detail in zit.

Ja hoge hakken dat wil ik zowiezo, ik vind het geen gezicht om onder een jurk lage hakken aan te hebben want ik ben net 1.60 ofzo haha

haha oke xd. maar zou een clutch wel handig zijn op een bal/feest? moet je de hele tijd vast houden xd

Ja dat is wel waar ja. Bestaat er niet een clutch met een touwtje eraan ofzo haha?

Dat kan je misschien ook zelf maken :grinning: Als je een leuke clutch hebt, gewoon een ketting er aan maken. [Bij Praxis verkopen ze die dingen op zo’n rol, kan je zelf beslissen hoe lang.] En dan een lintje door de ketting heen ‘weven’ en aan je clutch vastmaken. [Bijvoorbeeld aan een labeltje aan de binnenkant, of even goed vastnaaien ofzo :slightly_smiling_face:]

GRIJS

Witte hakken en een witte tas.
Of ecru (gebroken wit dus).

Ik zou van die mooie sandaaltjes halen voor een paar euro, Met zoon paars erin!

*Paars detail. Mijn zin zag er een beetje vreemd uit, Haha. :stuck_out_tongue:

En als tasje kun je dan eentje kopen waar weer de kleur van de schoentjes in zit.

Zwarte pumps, zilver tasje? Zilvere sieraden