Welke haarverzorging gebruik jij?

Ik ben benieuwd wat jullie gebruiken aan haarverzorging :slightly_smiling_face:

Denk aan shampoo, conditioner, serums en andere bijzonderheden. Geverfd haar? Fohn je het wel? En wat is de conditie van je haar?

Ik gebruik de Andrelon natuurlijk puur shampoo en conditioner en heel af en toe een haarmasker. Ik föhn het af en toe, maar ik probeer het wel te vermijden en als ik het doe, doe ik het meestal met koude lucht. Ik heb wel wat gespleten haarpunten, maar ik haat de kapper :cold_sweat:

ff

Ik was mijn haar iedere dag met shampoo (mijn haar wordt snel vet) en 1 á 2 keer per week gebruik ik conditioner. Welk merk? Wat er in de aanbieding is :’) Doe ik niet moeilijk over.

Ik verf/föhn/stijl mijn haar niet. En ik ga maximaal 3 keer per jaar naar de kapper.

Mijn haar is golvend/krullend, lang en dik.
Ik was mijn haar 2 keer per week. Een keer per week doe ik een masker (Dr. Organics Argan Oil Restorative Treatment Conditioner) in op nat, ongewassen haar. Dit laat ik een paar uur intrekken en dan spoel ik het uit.
Als ik dat masker niet gebruik, was ik m’n haar met conditioner (Yes To Carrots Pampering Conditioner). Dit spoel ik niet helemaal uit. Na het douchen doe ik Zwitsal Conditioner in m’n haar als verzorging.

Ik gebruik dus nooit shampoo, want dit droogt mijn haar alleen maar uit en ik kan m’n haar schoon genoeg krijgen met water en conditioner. M’n haar is van nature super droog en pluizig dus conditioner is echt noodzakelijk voor mij. Ik gebruik geen gel, mouse, serum o.i.d., omdat ik vind dat het nooit werkt voor mijn haar.
Ik verf het niet (meer), wel föhn ik het droog met een diffuser op de koude stand.

Qua shampoo en conditioner hebben wij meestal van Andrélon en dan was ik het 1x in de week. Verder doe ik niks met mijn haar. Laat het altijd aan de lucht drogen, föhn of style het nooit. Af en toe een keer vlechtjes in wanneer ik mijn haar heb gewassen, zodat de volgende dag er een slag in zit.
Mijn haar is eigenlijk heel erg zacht en steil

Ik was mijn haar 3 á 4 keer per week met shampoo van Schwarzkopf. Conditioner gebruik ik niet en ik verf, föhn of stijl mijn haar ook niet.
Wel gebruik ik af en toe de droogshampoo dark & brunette van Batiste als ik geen zin heb om m’n haar te wassen, hier zit dus wel een beetje kleur in. (Maar daar zie je niks van, gezien de kleurstof gewoon overeenkomt met mijn natuurlijke haarkleur). Verder doe ik eigenlijk niks met m’n haar.

Shampoo en conditioner van Lidl huismerk, ik föhn/stijl/verf/krul mijn haar niet.

Ik heb heel dik, makkelijk-pluizend en lang (als in bijna tot bilnaad) haar.

Ik was het 2x per week en heb nog niet echt een favo merk gevonden. Op dit moment gebruik ik Guhl shampoo en conditioner (alleen de puntjes) voor droog haar. Vind dit beter dan de Andrelon die ik hiervoor had, maar nog niet echt dat je denkt wauwie. Als iemand een aanrader heeft, lemme know.

Ik háát nat haar (helemaal omdat het bij dus eeuwen duurt voor het droog is want lang en dik) dus als ik niet naar bed ga na het wassen fohn ik het, anders kan ik het niet uit staan. Verder doe ik niks qua styling. Heb nog wel een spray dingetje die je in vochtig haar kunt spuiten van Guhl wat tegen droogte zou moeten werken - werkt niet echt naar mijn mening.

Oh en kappers, 1 tot 2 keer per jaar want ik haat de kapper. :’)