welke haarverf voor knalrood haar zonder te onkleuren

haaj alemaal ik ben vandaag weer geknipt en wil me haar nu knalrood verven aleen de onderkant of hele haar maar zonder dat je het hoeft te ontkleuren heb ik 1 keer gedaan me hele haar ging er dood van dus wil het niet weer ontkleuren heb ik ben van mezelf ook een beetje rood rossig zeg maar heeft iemand een tip waar je de verf kan halen ? :wink:

Ik weet niet hoe licht je ben, maar om echt mooi knalrood wil hebben moet je echt ontkleuren. Als je gewoon gezond haar heb gaat het niet zomaar dood. Dus waarschijnlijk was de vorige keer je haar niet in een oh zo geweldige staat toen je het ging ontkleuren.

Je kan het ook zonder ontkleuren doen, maar dan is het resultaat niet zo mooi als ontkleuren en blijft het minder goed zitten. Je kan op verschillende plekken rood halen. Als je het zonder je haar te beschadigen wil doen zou ik gaan voor een semi permanente haarverf zoals La Riche Directions. Die kan je halen bij de meest Kinki kappers voor een 10tje ofzo.

Voor de volgende keer: Maak gebruik van bestaande topics, het aparte haarkleuren topic zitten een stel hele lieve meiden en ze bijten niet. Zij hebben zat ervaring om je te kunnen helpen.