Welke haarkleurverf gebruiken voor deze kleur?

hallo =D
ik wil echt super graag mijn haarverven
in zo een kleur(&& ik zeg alvast maar ik ga niet naar de kapper ik doe het al jaren zelf)

http://tvlistings.zap2it…-detail/EP00524055/303924

maar ik weet niet echt wat voor kleur ik het moet noemen want ik ga het zelf doen en nu ben ik al de kruidvat en dio binnen gelopen maar ik zie alleen maar echt dat oranje achtig rood en dat knal rood
dus weet iemand hoe of waar ik zo’n kleurtje kan kopen?
is het koperblond of midden/licht kastanje bruin ofzo ik kan er niet wijs uit worden :’)
also wat vinden jullie van de kleur
mijn vriend vind het echt heel erg lelijk en afschuwelijk en een paar vrienden van mij ook en ik voel me dan ook wel weer onzeker erover :confused:
maar ik ga het denk ik toch wel doen maar gewoon benieuwd! :slightly_smiling_face:
thankxx

ik doe kappersopleiding, en ik zou zon kleur niet met een pakje doen, aangezien het soms heeel erg rood uit kan vallen. is er geen kapperschool bij je in de buurt? kun je gratis laten verven en ook nog kappers kwalitieit ; )

ik weet niet…:open_mouth: volgensmij niet maar ik ga nu even kijken op google!
reden waarom ik niet graag naar kapper ga is omdat ik bang ben dat ze men haar (willen) gaan knippen net nu het lang word en dat wil ik gewoon echt niet :confused:

Als dat de reden is… Je kan gewoon tegen de kapper zeggen dat je het absoluut niet geknipt wilt hebben, dan zullen ze dat ook echt niet gaan doen: klant is koning.