Welke haarkleur voor bruine ogen en sproeten?

Hallo!!!ik heb donkerblond/bruin haar, bruine ogen en sproeten en wil mijn haar graag blond verven. vroeger heb ik ook altijd heel blond haar gehad, maar weet niet of de combinatie wel leuk gaat staan… iemand ideeen?

ik zou het niet weten. ik heb groene ogen en sproeten, maar ik wil heel graag rood haar. toch wel iets anders dan blond haha, upje voor jou dus!

Rood/kastanjebruin! =O
ik zag toen dat kleine meisje in harry potter die zijn moeder moest voorstellen als kind met rood haar(niet echt oranje maar meer kastanje bruin volgensmij)
en hele donkere ogen en een lichte huid! echt het mooiste kleine meisje dat ik ooit heb gezien volgensmij =O dit is ook een hele zeldzame combinatie volgensmij =) blond en bruine ogen is ook best zeldzaam volgensmij =O
als je hele donkere ogen hebt valt dat juist heel erg op met blond haar :slightly_smiling_face:

Dat ligt denken verder ook aan je huidskleur en ondertoon wat het beste bij jou past. Ik heb ook bruine ogen en sproeten, warme kleuren(chocolade bruin bv) staan mij heel goed.

Ik denk ook dat chocolade bruin beter staat dan blond.

Foto? (:

miss kan je ff proberen op http://www.taaz.com/ of het je staat?:stuck_out_tongue_winking_eye: of natuurlijk andere sites kan ook;)

Donker Rood. Wauw!