Welke haarkleur is dit?

http://i51.tinypic.com/alk8ds.jpg

Hoe noem je deze haarkleur? Wil namelijk zo gaan verven. Goudbruin ofzo?

Zie ik het verkeerd of zijn dat highlights? Dat lijkt net, vooral bovenaan. Ik kan je niet helpen, sorry. Up :3

Nou ik heb geen idee eigenlijk, haha. :’) Mijn haarkleur is zoals daar boven zegmaar. Dus ik weet het niet. I need advice!

Zijn volgens mij ook highlights! Supermooi trouwens (:

Denk wel in de richting van goudblond, echt mooi idd. Lijkt op mijn haarkleur *jeej*

Denken jullie dan dat ik het beste ermee naar de kapper kan? Of wat? haha. Vind ook zoiets om met zo’n plaatje aan te komen :’) en dat gaat denk ik redelijk veel kosten?

Ik zou het gewoon meenemen, ze weten er vast wel raad mee!
succes!

Waarom zou je dat plaatje niet mee kunnen nemen? Een kapper kan beter zien welke haarkleur het precies is. Ik heb ook een keer een plaatje van een kapsel laten zien aan de kapper omdat ik dat kapsel ook wou.
Hoe duur het is, weet ik echt niet.

Ik neem ook wel eens plaatjes mee naar de kapper. Juist vet handig en helemaal niet raar (:
Ik weet btw niet welke haarkleur het is…

Ben alleen bang dat veel geld gaat kosten en doe liever zelf eigenlijk.

als je bang bent dat het veel geld gaat kosten, ga dan naar de kapper toe en vraag haar wat voor haarkleur het is,of ze die hebben en van te voren vragen wat het gaat kosten :slightly_smiling_face: toch?

indd, en dan kun je altijd naar de winkel gaan en de kleur kopen (: maar als het highlights zijn, zou ik het denk ik toch bij de kapper laten doen. je kan je haar eerst wel zelf donker verfen en dat zij de highlights zetten! heb ik toen ook gedaan, wat het precies kostte weet ik niet meer… maar was niet extreem duur.