Welke haar producten?

Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik heb (half lang) blond dun fijn stijl haar. Als ik mijn haar in model breng, dan zak het eigenlijk gelijk weer uit. Nu gebruik ik hier mousse en haar haar lak voor. Maar welk merk ik ook gebruik het zak altijd gelijk weer uit model. Plus mijn haar word hier super snel vet van. Was het daarom elke dag en fohn het met een fohnborstel. Maar wil het minder vaak wassen.
Wil nu eens andere soorten haar producten gaan gebruiken. Zat te denken aan, een andere shampoo, volume spray, volume poeder en droogshampoo.
Alleen welke merken van deze producten zijn goed/fijn voor mijn haar type?

Over de droog shampoo van batiste hoor en lees ik fijne dingen. Dus die ga ik kopen/proberen.
Alleen twijfel heel erg over welke volume spray ik zou gaan proberen. Lees alleen maar fijne dingen over de duurdere volume sprays. Weten jullie misschien een goedkope volume spray om te proberen?

Ik heb het zelfde soort haar als jij, en ik vind volume poeder heel fijn. Ik gebruik gewoon Kruidvat huismerk daar voor. En dan echt tegen de hoofdhuid en de haaraanzet gebruiken, soort van hoofdmassage geven zeg maar! Op de kop hangen werk ook!

Gebruik jij er ook nog een volume spray bij?