Welke grootte krultang?

Hee! Ik heb dit in het wat-te-doen-met-mijn-haar topic geplaatst maar daar reageren mensen niet echt, ze plaatsen meer. Dus ik dacht ik maar ff een nieuw topic aan. Zodra ik weet welke ik neem laat ik 'm wel verwijderen!

Dus de vraag is: Welke grootte krultang zal ik nodig moeten hebben om deze krullen te krijgen:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f1/MeganFoxSept10TIFF.jpg/170px-MeganFoxSept10TIFF.jpg

Ik dacht misschien aan een 1 1/2 inch, maar als dit na ongeveer 4 uur uitvalt is het denk ik helemaal stijl, of niet? (na het fietsen naar school etc.)
Maar een 1 inch is denk ik net te ‘strak’ en valt pas aan het eind van de dag uit naar zoiets, toch? Correct me if I’m wrong haha. Dus, iemand een idee welke grootte? :stuck_out_tongue:

Up

Ik heb geen idee, dus eigenlijk heb je niets aan mijn post.

Ben het btw volledig eens met je username!

Hahah oke!

Uppppppp

Ik werk bij de MM kleinhuishoudelijk specie haarproducten.
Dus ik wil je wel even helpen.

REMINGTON CI151

Type:

Krultang

Temperatuurniveaus:

120 - 180 graden

Verwarmingstijd:

60 sec.

Quick pre-heat:

ja

Keramische platen:

ja

Ingangsspanning:

120 / 240 V

Variabele voltage:

ja

Kleur:

Zwart/grijs

Schachtdiameter:

38 mm

24,99 euro

BRAUN EC2SAT
Braun Satin Hair Colour 7 Curler - ontworpen om uw delicate, gekleurd haar te beschermen tijdens het maken van prachtige krullen en golven

Type:

Haarkrulborstel/-tang

Temperatuurniveaus:

9

Temperatuur:

135°C - 185°C

Verwarmingstijd:

60 sec.

Stroomvoorziening:

220 - 240 V

Maximaal vermogen:

43 Watt

Kleur:

Rood

Schachtdiameter:

32 mm

49,99 euro

Dat zijn de krultangen voor grote krullen, Remington is een goed merk en niet duur, kwaliteit is super, je kan de warmte verstellen, dus dat zou mijn advies zijn.

De Braun heeft extra keramiek en beschermd daarom gekleurd haar beter.

Ik zou een stijltang gebruiken en dan gewoon opkrullen, dan weet ik bijna zeker dat het zo uitvalt.

@MJ555: Dankjewel! Ik heb even gekeken en die 1e krultang is 38mm! :astonished: Ik weet niet of ik zo’n grote zou moeten hebben…

@Swishers: Ik heb geprobeerd te krullen met mijn stijltang maar ik krijg echt hele kleine krullen ervan, dus dan zou ik 4 uur met hele kleine krulletjes rond moeten lopen voordat het zo uitvalt ;p.

Ik wil dus eigenlijk weten welke grootte ik moet hebben (1 inch, 1 1/4 inch, of 1 1/2 inch). Zodat het eigenlijk vrijwel meteen zoals op de foto is, maar niet na een paar uur helemaal stijl is.

Up!

Ik heb Satin Hair Colour krultang van Braun, hij heeft een diameter van 32 mm. Ik ben er echt heel tevreden mee en je kunt er zulke krullen mee maken als op het plaatje.

Een gewone, er is maar één maat krultang naar mijn weten.

^ er zijn wel verschillende maten hoor, ot heb geen idee welke maat

Uh nee :stuck_out_tongue: er zijn idd verschillende maten.
@knol; hoelang blijven de krullen ongeveer zitten op een schooldag? (:

Iemand ervaring met deze krultang?

BaByliss 2332E

http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/670136_pb_01/2009artikelDetailVisualLandscape/babyliss-2332e-kapperskrultang.jpg

Up

ben ik ook benieuwd naar

Up

uppie

Jup, die is ook goed, alleen wel kleiner, grote breedde stijltang = grote krullen. Ik weet niet waar je woont, maar bij de MM kun je ook krultangen uit proberen.

Jep je toevallig er laatst een gekocht? had het idee dat jij het was :stuck_out_tongue: