gebruiken jullie?
lancaster
Verschillend
tolasso scrub van collistar (voor m’n lichaam).
7 days scrub van clinique (voor m’n gezicht).
gezichtsmasker van de Müller (Duitsland), Dr. v/d Hoog, Tuinen.
Gestes d’Institut matterend masker van Yves Rocher
de 3 in 1 van garnier. Die van de reklame. Maar je moet het wel een paar dagen achter elkaarblijven gebruiken!
Gezichtsmasker ; Lush <33333333333
Gezichtsscrub: Clearasil als ik mn gezicht wil wassen en gewoon om te ‘‘verwennen’’ hahah van de tuinen dat merk
ik gebruik de scrub van de Bodyshop in Frambozensmaak, is echt lekkerrr.
De gehele lijn van Dr. van der Hoog
Ik heb nu scrub van de Action en masker verschillen vaak. Nu heb ik van die Montagne Jeunesse (gewoon die fruitmaskers met leuke kleurtjes ) maar meestal heb ik dr. van der Hoog of huismerk
Mint julep masque, angels on bare skin van lush!
mint julep masque
Mint julep masque en eentje van de DA. :’)
scrub van het kruidvat,
en masker van de action, (:
Ik heb 3in1 van het kruidvat.
Is masker & scrub & nog iets (ik geloof gewoon reiniging?) in 1, echt superhandiger.
Is eigenlijk hetzelfde als de 3 in 1 van granier, alleen dan de goedkope versie.
Gezichtsmasker: groene klei
Scrub: ik heb er eigenlijk drie: een van de Rituals, speciaal voor mijn voeten (foot scrub), een andere van de Rituals, die is heel ruw dus ik gebruik hem enkel voor mijn benen, en dan die zoutscrub van de Action (Magnolia ofzoiets)
Ohja, ik heb ook nog zo’n scrubspons van de Body Shop maar die gebruik ik niet zo vaak.
gezichtsscrub van de action, zo’n grote blauw tube. en maskers verschillen nogal maar meestal montagne Jeunesse fruit smootie
^ is die blauwe scrub van de action fijn?
ik zit al heel lang te denken om hem nou eens te kopen, maar ik doe het steeds toch maar niet, haha
@appelmoes123, ik heb hem een keer gehad. Maar ik vond hem niet fijn. Het voelt meer aan als een creme en die korreltjes vind ik te klein.