Welke gebruikersnamen heb jij hiervoor gehad?

De meeste mensen veranderen altijd stiekem hun naam, zodat niemand ze meer terugherkent. Soms zie ik iemand met 5 yourscenelogo’s, terwijl ik diegene nog nooit gezien heb.

Dus: wat zijn jouw usernames geweest?

Ik heb niet heel veel transformaties gehad: Ik ben alleen van foRxUxBYxme naar KoosKansloos gegaan. Hele verbetering, aangezien veel mensen mijn 1e naam te moeilijk vonden en niet snapten :’).

Dit heeft trouwens niet dezelfde bedoeling als het ‘Hoe ga jij heten in het nieuwe forum’-topic.

Ehmmm, mismennepen, 2610 en hoopjestront (:

Ik heette écht helemaal in het begin, alleen de eerste twee weken ofzo leoniesaunderss, maar toen posste ik nauwelijks. :'D
Toen werd het lleoniiec en nu heb ik weer een weekje of 2 therushoflife. Woehoe.

Ookal is het bij mij niet echt ‘door de jaren heen’ omdat ik pas n jaartje een account heb maar ok

Ik ben miauuwww geweest, verder niets!
En misschien verander ik nog wel eens, maar ik ben nu zo gehecht aan lamametsjaal :’)

Ooit in een heel ver verleden ben ik begonnen als staceyblei, daarna kwam volgens mij Betsey, toen ben ik een tijdje Poesjes geweest maar ik ben uiteindelijk toch weer terug gegaan naar Betsey. Ik ben nu niet meer van plan om mijn usernaam te wijzigen. :}

ik heet heeeeeel vroeger; AlinaAttack maar toen was ik nog niet actief, toen ik echt actief werd werd het tijd voor mijn huidige gs naam Opblaaskrokodil :slightly_smiling_face:

Altijd al Foucher geweest! :metal:

Telephonic. Alleen Telephonic.

Ik heette eerst ‘Ongehoorzaam’ toen was ik een tijdje mijn wachtwoord kwijt en heb ik een nieuw account gehad waar ik de naam niet van weet. Toen vond ik het wachtwoord weer en heb ik de naam veranderd naar LaManzana.

Deze hou ik voorlopig ook, en ik hoop stiekem dat niet teveel mensen hun naam/ava gaan veranderen want dan herken ik helemaal niemand meer, haha

Was 2 jaar lang PreciousStone, toen veranderd naar VisionsErased. Ben niet van plan hem te veranderen.

vero123 ik heb ook anderen vero232 die gebruik haast niet meer.

Eigenlijk altijd al AvrlLvgnexLove omdat ik te lui ben en te oncreatief om het te veranderen.

Oh, geen idee eigenlijk. Ik heb een jaar bijna elke week mijn username veranderd, maar ben sindsdien gewoon LOCKED.

Misschien dat ik hem nog verander, maar weet nog niet in wat.

xHelloKittyx (:"")) maar heel even en toen veranderde ik het in IKWILGEENNAAM

Ik had eerst, in 2007, een ander account, babskuh (brrrr wat een verschrikking :stuck_out_tongue: ), en toen wilde ik een andere naam, maar ik wist niet dat dat gewoon kon. Dus toen heb ik een nieuw account aangemaakt en werd het Crayon. Toen ben ik een tijdje WATSON geweest (ook al kon niemand dat zien, door het falende forum), en nu ben ik MORIARTY. (Maar dat kunnen jullie dus ook nog niet zien).

Pivoine :’)

Ik had een ander account, daar was mijn naam Pompelmoesje

En toen maakte ik dit account. Eerst was mijn naam like_a_boss en toen Velours. Ik denk dat ik hem zo ga houden

Ohja, en ik heette heel kort Moriarty, maar dat was toen voor niemand te zien. Toen kreeg ik heimwee naar m’n oude naam en nu ben ik weer Piv ^^

bij mijn inlog heette ik xvans, zoals je hier nog ziet op het forum . maar nu heb ik mijn naam verandert in COULISSES.

Ik begon met naoomp, daarna Blubber!