welke galajurk en met wat combineren?

ik heb 4 galajurken gevonden maar ik weet dus niet welke ik wil.
en hoe ik hem dan verder moet combineren met sieraden en welke kleur panty enz.
iemand een ideee?

http://oi41.tinypic.com/8vx7uq.jpg

alle 4 van nelly.com!

Oeh die zijn allemaal echt heel mooi! Ik weet niet watvoor figuur je hebt, maar de 3e is opzich alleen echt mooi als je een beetje mooie rondingen hebt.
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de 2e of 4e gaan.

De 2e kan je het best combineren met brede gouden of koperen ‘cuff’ armband en gouden of koperen oorbellen denk ik.
De 4e kan met vanalles, een zilveren armband/oorbellen, gouden armband/oorbellen, wat jij wilt :slightly_smiling_face:

Er is trouwens ook een algemeen galajurk topic.

De 2e!

Zilveren sieraden vind ik vaak wel mooi, huidskleurige of zwarte panty, ik vind huidskleurig (heel dun) bij zwart vaak wat mooier, ligt ook aan je kleur schoenen.
OT: Als je echt rondingen hebt is 1 wel mooi denk ik, maar het ligt echt aan jouw smaak :slightly_smiling_face:.

Sowieso de 2e! Die is echt super!
Met wat gouden sieraden, huidskleurige of dunne zwarte panty en eventueel een blazertje. Afmaken met een zwarte clutch met gouden accenten!

Ik zou voor de 4e gaan.
Een lichte zwarte panty vind ik altijd mooier dan een huidskleur, zeker voor een gala.

Verder zal ik kleine zilveren sieraden pakken. Of afwegen. Óf een opvallende ketting, óf opvallende oorbellen. Maar nooit beide!
Een een zwarte clutch

wow mijn eerste gedacht was 2 maar dan 4 is ook mooi en 1 ook :astonished:
misschien 2 en dan met koperen, gouden sieradden en mss ook die kleur pumps :slightly_smiling_face:

Waar heb je ze vandaan? Die derde vind ik namelijk echt leuk, haha. Hij rekt mee, neem ik aan? Ik heb namelijk behoorlijk wat rondingen dus dan is zo’n galajurk best ideaal…

1e of 2e!

panty en hakken.

allemaal erg mooi 2 en 3 het mooist.
Misschien met gouden naald hakken een een panty…
xxxxx-

Mag ik vragen waar ze van zijn? vind 2 en 3 echt super! naar zoietsben ik al lang op zoek…

allemaal van nelly.com !

Ik zou zelf voor de 2e gaan, en combineren met subtiele gouden sieraden!

Vind ze allemaal zo kort… anders sowieso de 4e.

ik heb de 2e!! met mooie high heels! is echt heel mooi kan met een panty

4e (:

De 2e is echt prachtig :astonished: En anders zou ik de 4e nemen.

Ik zou ze gewoon combineren met zwarte high heels en een doorzichtige panty. Zwarte blazer, gouden juwelen en klaar (:

Valt hij groot/klein/normaal? (: