Welke foundation ?

Heej.
Ik heb een vraagje, want ik ben al best lang op zoek naar een goede foundation.
Maar sommige foundations zijn slecht voor je huid.
& Er zijn natuurlijk foundations met een dagcreme enzo.
Maar welke dan?
En hoe weet je welke precies bij jou huidskleur past?
xx
-Sorry, hij staat bij ‘verkoop’
Foutje ;d

Welke foundation goed voor jou is zou ik niet weten
ik gebruik zelf altijd die van essence en die is wel erg goed, voor mij dan.
verder kun je kijken of ie bij je huidskleur past door een beetje uit te vegen op je hand of aan de binnenkant dat stuk dat net je arm-hand is weet niet hoe dat heet handpalm ofzoiets? haha
succes ermee (:

Loop anders gewoon de douglas of DA eens in en vraag het :slightly_smiling_face: Je hoeft niet perse het te kopen. Soms krijg je zelf een probeersel mee :slightly_smiling_face:

ik zou BB crème van Garnier kopen :wink: werkt erg goed en kost volgens mij rond de tien euro!

Ik gebruik zelf Maybelline Mousse Foundation (010).

essence zou ik niet gebruiken daar kreeg ik veel puistjes van maar dat verschilt per persoon natuurlijk. zelf heb ik catrice en new york color die werken wel goed daar krijg je niet echt puistjes van merk ik.
je kunt foundation het beste testen op je kaaklijn of in je nek zodat je zeker weet dat het match. je hand is vaak donkerder dan je nek.

MAC, sowieso.

Zelf gebruik ik MAC, superfijn, en eindelijk een goede kleur, heb van MAC de allerlichtste nodig, haha

http://makeupandbeauty.com/wp-content/uploads/2011/01/Loreal-Paris-True-match-super-blendable-perfecting-foundation.png

deze heb ik, ik heb de beige-roze
vind hem erg fijn aangezien ik een beetje ene roze huidkleur heb, andere foundation’s zijn vaak wat aan de oranje achtige kant.
laat je gewoon informeren en helpen bij de DA of Douglas :wink:

je kan ook eerst dagcreme opdoen en daarna je foundation, doe ik ook altijd

Healty Mix Serum van Bourjois !
De enige foundation waar ik de pérfecte kleur van heb gevonden.