Welke Foundation?

welke foundation vind jij 't fijnst.
bijv die van Catrice, Maybelline, maxfactor.
of ieets anders? :relieved:

x

ik gebruik geen foundation (:

maybelline 24h :grinning:

is die fijn dan?
die van mij blijven nooit zitten!

Bij mij werkt die goed ja! Precies dekkend genoeg en zolang je niet als een gek in je gezicht gaat wrijven terwijl er een harde regenbui is, gaat het er niet af (:

okee die ga ik eens proberen!
weet je ook hoe duur die is?

Bij de etos was die 13 euro!

ik wil ook een goede foundation hebben. ik wil er namelijk niet uit zien als een foundation hoofd met een oranje huidskleur, maar gewoon een mooie, natuurlijke, die het liefst niet zo heel duur is… heb zelf een hele slechte goedkope van de kruidvat (essence), die bijna op is, dus ik ga dit keer maar even een wat betere (duurdere) kopen. lekker interessant, haha.

ik krijg ook bij de meeste een oranje huidskeur.
& ik moet al vaak te veel opsmeren.

zo’n kwast van de hema is trouwens heeel fijn om je foundation mee uit te smeren!

sephora, nu 3 voor 10 euro, dus dan moet je snel zijn!

healthy mix van bourjois!

nivea pure and natural

Deze ja!

Ik heb nu van Rimmel, renew & lift :grinning_face_with_smiling_eyes:
had ik van mn moeder omdat ze m niet fijn vond,
maar ik vind die dus wel fijn :grinning:

Na lang zoeken heb ik de healthy mix van bourjois gekocht, en deze werkt erg fijn :grinning: Ik zie er niet oranje uit en mijn droge huid word niet geaccentueerd :slightly_smiling_face:

zoekfunctie… er is al een algemeen foundation topic

Ja, die is lekker vloeibaar en naturel!

En over die oranje huid: dan heb je of de verkeerde tint, of je smeert veel te veel op, of je hebt gewoon foundation van een flutmerk die onnatuurlijke kleuren heeft.
Als je niet te dekkend wil moet je een vloeibare foundation nemen, niet zo’n mousse ofzo. Die geven geen maskereffect.

24h Maybeline New York. :relieved:
echt super, aanrader(:

loreal true match

Maybelline SuperStay Silky ofzo, vind hem echt goed!