Welke foundation?

haaaai ,

ik wil graag een nieuwe foundation kopen , maar aangezien ik voor school eerst een halfuur op de fiets moet heb ik wel een foundation nodig die lang en goed blijft zitten ! ook vind ik het fijn om een matte foundation te hebben die je maar heel licht af hoeft fe poederen.
heeft iemand ervaring met zo’n foundation ?? :flushed:
alvast bedaaankt xx

Ik gebruik altijd CC Cream van loreal.
Alleen word deze bij veel mensen die ik ken oranje.

Maar ik vind hem erg fijn, en blijft lang zitten. Doe er wel altijd een iets donkere poeder overheen omdat hij niet echt kleur geeft.

heeee , jaa ik heb al gekeken naar die créme , maar hij is er alleen in het rood en groen dacht ik ? maar camoufleert die wel goed ? want dan probeer ik hem een keer uit !

Ik heb de Miss Sporty So Matte perfect stay foundation, kost €5,- en kan echt heel lang met zo’n flesje doen! Wel bijna een jaar, terwijl ik hem echt elke dag gebruik.

ik vind hem erg fijn. Ik heb nu de groene die is meer oranjeachtig in t begin maar trekt snel weg. En hij houdt roodheid tegen.

Max Factor 3-in-1 foundation vind ik prettig en blijft redelijk lang zitten. Anders moet je kijken naar long lasting/longwear foundations.

Bourjois 123 perfect foundation is een goeie :slightly_smiling_face:

Ik heb er eentje van Clinique. Wel duurder maar hij is mat dus ik hoef hem niet af te poederen. Ik moet 10 km fietsen en het zit er de hele dag gewoon goed op :slightly_smiling_face:

Belangrijke vraag… wat is ongeveer je budget?

Van Maybeline heb je nu bijvoorbeeld ook de 24hour superstay foundation. Al is voor een matte finish vaak een mousefoundation wel het beste in mijn eigen ervaring.

Catrice all mat :slightly_smiling_face:))

Ik gebruik zelf True Match van L’oreal, vind 'm echt super! Je ziet 'm totaal niet zitten en geeft echt een natuurlijke tint, vooral als je 'm nog even lichtjes afpoedert.

het ligt er aan , ik wil geen hele dure maar als ik er echt van onderste boven ben doe ik 20,- :flushed:

mm jaaa heb ik ook al over na gedacht maar ik vind dat wel duur !

Deze dus.

Catrice Photofinish!

Jaa dat wel. Alleen weet je wel zeker dat je de goede voor je huid hebt en goede kleur enzo.
Maar anders zou ik Max Factor facefinity 3 in 1 foundation nemen. Die heb ik zelf ook gehad & die blijft ook lang zitten, goede dekking & best mat :slightly_smiling_face: Vgm is die 15,-

Ik vind die matt dinges van catrice fijn alleen is hij net te donker voor me. Ik vind ook de 3-in-1 dinges van max factor mooi en fijn

http://www.myparfume.ru/published/publicdata/NOVOKSHONOVA/attachments/SC/products_pictures/video/5547_3.jpg ← deze is vaak in de reclame voor een 10tje ipv 15 euro, of bij DA zelfs met 50% korting!

Gebruik ik ook!
Echt de beste die ik tot nu toe gehad heb. :slightly_smiling_face: