Welke foundation voor sproeten?

Hai meiden,

in principe ben ik geen groot fan van veel make-up en draag ik alleen mascara en concealer. In de zomer is dit prima, want dan heb ik een beetje kleur op m’n gezicht. Nu ben ik echter nogal bleek en ik heb snel last van rode vlekjes, die nu dus erg zichtbaar zijn. Te zichtbaar naar mijn zin.

Ik heb geeeen idee wat ik hier het beste aan kan doen. Een gekleurde dagcrème? Een BB cream? Foundation? Zoals in de titel staat, heb ik sproetjes en het is niet mijn bedoeling om die totaal te verbergen. Ik wil dus echt geen plamuurlaag, gewoon een beetje dekking en een egalere huid.

Ik heb niet veel te besteden en hoop een budgetoplossing te kunnen vinden. Tips zijn meer dan welkom!

nou eh foundation is er niet voor bedoeld jezelf bruiner te lijken, gebruik dan zelfbruiner ofzo.

Volgens mij begrijp je niet waar ik naar op zoek ben, ik wil echt niet bruiner worden. Ik zoek alleen dekking voor de rode plekjes in mijn gezicht en een egalere huid.

Mag in het algemeen make-up topic

Ben je ook bleek? Ik ben heel bleek met sproeten en gebruikte de ‘porcelain’ foundation van Gosh (11 euro bij kruidvat). Hij bedekte m’n rode vlekjes aardig en sproetjes zie je er nog wel een beetje doorheen.

Slotje.