In het begin van de film zit een meisje met haar moeder en haar moeder zegt dan dat ze haar eerste vriendje op dr 16e moet krijgen, en met de zoveelste man moet trouwen ofzoo … ik noem maar wat de 24e.
en dan is ze heel erg verliefd op nr 23 en dan zoekt ze n andere man die dan dus eigenlijk de 23e is, zodat ze de man die ze echt leuk vind als 24e heeft en dus met m kan trouwen… en uiteindelijk trouwt ze dan toch met die man die ze niet leuk vond m,aar gewoon gebruikte (die dus ook eig. de 24e was)
die moeder overlijdt na dat ze dat evrghaal verteld en het meisje leeft dus haar leven volgens die tijdlijn van dr moeder.
weet iemand welke film dit is???
xx
Klinkt wel als een interesante film,
maaar ik zou niet weten hoe die heet.
(ik hou dit topic effe in de gaten)
x
Jaaaa ik weet wel welke film dat is… Maar hoe heette hij nou!? Verdorie, het ligt me echt op het puntje van mijn tong. xD Misschien weet ik het straks.
I Don’t know
Hum, die film ken ik, maar hoe heet ie ookal weer…
iig goed dat jullie het herkennen!
Ik probeer julliee ff in te stralen om het te herinneren haha
Die heb ik gezien, maar ik weet het niet meer
Up voor jou want wil het ook weten ;d
Ik wil het ook wetennn. Weet niemand het??
misschien dat het kan helpen, dat je het via keywords vind?
haha, anders, succes!
WOEHOE!
http://www.imdb.com/title/tt0370904/
eindelijk na echt al 3 jaar zoeken enzooo haha
lucky 7 heet de film!
oo je hebt hem al X’D
Volgens mij heb ik die laatst gekeken
die wil ook zien volgens mij is die wel moeilijk te vinden heb em nog nooit gezein hij is ook van 2003 ligt dat nog in een videotheek:O?
Ohja, klopt, haha. xD
Dat was het, Lucky 7! Thank god, want het lag heel de tijd op het puntje van m’n tong en niets zo irritant als ergens niet op kunnen komen =P
weet iemand hoe je aan die film komt?
zou hem graag willen zien maar hij ligt niet meer in de videotheek?
en films downloaden ben ik niet zo goed in:O