welke eyeliner

Heeii,
Ik gebruik sinds een tijdje wel eens eyeliner, maar ik vind met zo’n soort potloodje zo lastig. nou heb ik ook gehoord dat er een soort eyeliner stiftje is, hebben jullie hier ervaring mee? ik weet niet of het goed is en heb ook geen zin om het weg te gooien als het slecht is.

Ja zo een heb ik :slightly_smiling_face: Heel fijn, vooral als je nog niet zo goed bent in eyeliner opdoen.

Ik heb er een van essence, werkt goed!

Ik vond die van de Hema fijn. Alleen die stiften gaan wel snel leeg, dus misschien kan je (als je wat geoefend hebt) beter over stappen op een gelliner (bv van Catrice).

Ja ik weet ook niet wat ik moet kiezen, ik wil namelijk winged eyeliner maken maar wat is nou handiger: potloodje of zo’n liquid dingetje?

de liquid is heel goed van rimmel! Ik had hem ook en hij werkt echt perfect. Ook als je helemaal scheef gaat en het er allemaal weer afhaalt, hou je nog een heel dun lijntje over die je ogen net nog wat mooier maken (:

Ik heb er een van Maybelline, Master Precise. Vind hem heel fijn.

ik vind de liquid eyeliner van de hema / essence nog steeds het fijnst, ik heb dure merken gehad, maar daarvan vind ik het kwastje echt niet fijn. Die van de hema blijft lang zitten en is heel zwart :slightly_smiling_face:

Ik gebruik deze al jaren. Ik heb veel soorten geprobeerd maar voor mij werkt deze het beste,
liquid eyeliner met die kwastjes kan ik niet mee overweg.
Die potloodjes gebruik ik voor aan de onderkant maar veel soorten (niet alle, die van essence minder) verdwijnen als het een tijdje erop zit.

http://1.bp.blogspot.com/-qaTKlnso7SQ/TsVHES_EeTI/AAAAAAAAAU8/K7_uOITA-0s/s400/rimmel%2Beyeliner.jpg