Welke ervaring hebben jullie met biergist tabletten deel het hier!!!

:upside_down_face: ik ben benieuwd… ik merk dat me borsten gevoeliger worden…

Ik heb het een tijd geslikt tegen de muggen in de tropen en het hielp daar ieder geval geen kloot voor. Verder denk ik dat dat soort pillen vooral placebo effect leveren. Maargoed, ik ben ook van mening dat je pillen nergens voor nodig hebt en alles gewoon uit natuurlijke producten kunt halen.

Ik heb gehoord dat je er sneller vaginale schimmels van krijgt

Dit werkte toch voor puistjes?

Ja het zou ook voor puistjes goed zijn… :upside_down_face:

Last van je borsten? Hoe stimuleert biergist je borstgroei? Ik snap dat de vitamine B erin ervoor zorgt dat je een betere haar en nagel groei krijg.

Hou er trouwens wel rekening mee dat biergist voor een calcium te kort kan zorgen (vanwege fosfor).

Tijdje geslikt maar merkte echt he-le-maal niks. Je moet er trouwens ook echt super veel per dag slikken. Een vriendin raadde mij het toen aan voor een mooiere huid, haar en nagels. Maar geen verschil.

Ja ik merk dat me haar voller is geworden bij mijn kruin achter … Oke goed dat je het zegt van het calcium bedankt…ik zal binnenkort een bloedtest doen…

Ik merk wel dat me gezicht echt veranderd mijn puistjes beginnen weg te gaan en te vervagen oleeeee :bowing_man: :bowing_man: maar je moet wel inderdaad veel pillen inneme op een dag bijna 9!!

Ik heb ze toen 3 maanden geslikt. Op mijn acné had het geen effect. Ik had alleen weinig honger en viel teveel af.