Welke dromen kun je je nog herinneren?

Hey!

Ik verveelde me en begon na te denken en bedacht dat dit misschien een leuk topic kan worden :slightly_smiling_face:
Hebben jullie nog dromen die jullie nog (goed) kunnen herinneren? Zo ja, welke? Ik weet niet waarom maar ik vind dat gewoon onwijs interessant :wink:

Ik had laatst gedroomd dat m’n vriend m’n stiefbroer werd. Had denk ik iets teveel serie The Fosters gekeken. :’)

Er is eigenlijk ook nog een topic over dromen (:

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-heb-jij-vannacht-gedroomd-122233.0.html

Ik herinner mij altijd nachtmerries van vroeger. Ik was dus alijd heel erg bang voor de grote beer van Teletubbies en ik droomde dus altijd dat hij mij ging opeten :’)

Ik herinner me nog een droom van toen k 4 jaar was. Dat ik in een zwembad zwom met allemaal k3 plaatjes en grote bubbels :flushed:

awwh dat is echt wel een schattige droom

Ik kan mij altijd alleen maar nachtmerries herinneren, hebben jullie ook dit probleem? Dromen herinner ik nooit :cold_sweat:

Ik heb een aantal jaar geleden gedroomd dat ik mijn overleden oom tegen kwam, en toen heb ik hem thuis gebracht terug naar mijn tante, neefje en nichtjes (zijn vrouw en kinderen) die hereniging was echt een magisch mooi moment. Die droom zal me denk ik altijd bij blijven.

Ik droomde een keer dat ik stukjes watermeloen steelde van een klein kindje om ze aan Nash Grier te geven. lol

Ik droomde dat ik zwanger was, paniek in de tent. Toen was er een fastforward moment naar een paar maanden later en toen dacht ik “wacht, was ik een paar maanden geleden niet zwanger? Ik heb een baby?” en toen begon de zoektocht naar de Vergeten Baby.

Ik droomde een keer dat ik mega mindy ging ontmoeten, toen ik wakker werd was ik zooo verdrietig laughing7

een van de weinige dromen die ik me nog echt goed herinner was van 8 jaar geleden ofzo.
Ik was in een soort gebouw terecht gekomen met een groepje van ongeveer 10 mensen denk ik. Het gebouw bestond uit heel veel kamers en zodra je een kamer binnenkwam had je 10 sec de tijd om bij een de deur naar de andere kamer te komen, daarna gingen de klapdeuren dicht en kon je nooit meer uit de kamer komen en zat je voor altijd opgesloten. Ik was ergens bij kamer 5 vast komen te zitten en zat daar dus voor goed. Toen heb ik een luchtbuis gevonden ofzo en kon ik naar andere gedeeltes komen. Daar kwam ik soort van voedkamer tegen waar mensen aan slangetjes hingen en daar zag ik dus zo’n vriendin van mij die al jaren vermist was. Ik ben verder geklommen door die buis (geen idee waarom ik die vriendin niet meteen redde???) en kwam uiteindelijk in zo’n hele grote donkere ruimte waar blijkbaar nog meer ‘gevangenen’ zaten en toen werd ik wakker

-

Ik droomde is dat ik verdronk, en dat is de enigste ‘droom’ die ik heb onthouden. :dry: