Welke dromen komen vaak terug?

Je hebt soms van die dromen die je echt vaak droomt en die dus steeds terugkomen. Of steeds een bepaald onderwerp waar je over droomt. Nou post het hier x]

• Ik droom de laatste tijd steeds over de laatste vakantie (zomervakantie,turkije)
  • En ook over survivalweek
  • Heb heel vaak dat ik droom dat ik op vakantie ga maar dan allemaal belangrijke spullen ben vergeten
  • Dat ik me heb verslapen voor school, en dat je maar niet opschiet. En dat het dan extreem erg lijkt om te laat te komen.

En nog wel wat meer, maar daar kan ik even niet op komen

Dat droom ik dus ook heel vaak. Dx

Ook droom ik vaak dat ik achtervolgt word en dat ik diegene maar niet kwijt kan raken omdat ik zo langzaam ben en bijv. niet een bocht kan nemen ofzo. Hoe erg ik me best dan ook doe, ik kan gewoon niet die bocht maken. Echt vervelend xD

Een droom die ik wel vaker heb is dat ik zegmaar wordt achtervolgd en waar ik ook ga dat die persoon er steeds weer is. Ik weet niet wie het is want hij zit achter me maar weet wel dat hij er is xD ( of zij maar t voelt als een man in een lange zwarte jas en zo’n hoedje op). Heel raar.

Voor de rest herinner ik m’n dromen niet zo vaak.

Laatste tijd voel ik mijn dromen heel veel paniek, angst of gewoon een akelige sfeer. Best vervelend

Ik droomde opzich ook best wel vaak over de efteling, met name de droomvlucht, haha ^^

Oja ik heb ook vaak dromen dat ik niet kan rennen, of niet meer weet hoe dat moet.

Of dat mn ogen zwaar zijn/ik niks kan zien

Oh dat je niet kan rennen is zo kut, heb ik ook heel vaak. Net alsof je door water of een hele kleverige massa moet rennen.

vroeger had ik dat zo vaak, zo irritant !!
en de 'ik val van grote hoogte en schrik dan wakker’dromen

Dat ik in een auto zit, en die gaat over de kop (achtbaan).
Die komt wel 2x per week, echt super raar.

in mijn dromen word ik altijd overvallen, gegijzeld, ontvoerd, vermoord of ik zit in een brandend huis.
nachtmerries dus.

:astonished: ‘’‘leuke’’’ nachtrust :sob::muscle:

Ik droomde vroeger zoooo vaak dat ik onder water kon praten/ademen enzo dat ik het geloofde haha.
En dat ik naakt was, heb ik ook vaak gedroomd
en dat we een paar honderd jaar terug gingen en dat ons dorp werd aangevallen door indianen en moesten wij met onze basisschoolklas weglopen met onze gymleraar. Echt heel raar

haha ja he.
dat komt omdat ik vaak alleen beneden zit 'savonds, en dan opsporing verzocht kijk of reportage ofzo (:
hihi, en dan ga ik naar boven en dan ben ik zooo bang.
maar toch doe ik het telkens weer.

jongens die ik leuk vind komen altijddd terug:P
en voor de rest weet ik niet
schoolgebouw?

dat heb ik ooook XD dat ik gewoon extreem te laat kom

heel vaak gaat het over jongens…

Het gaat bij mij, bijna elke keer over deze vakantie (Tenminste… wanneer ik mijn droom een keer onthoud)

Ik heb vroeger vaak gedroomd dat ik heel klein was, zo klein dat ik op een blaadje van een boom zat. En dat blaadje viel dan van de boom, en ik was dan keibang en ging heel hard schreeuwen enzo. 't Sloeg echt nergens op, maar dat heb ik zo vaak gedroomd… xD Heel raar.

ik had vroeger trouwens heel vaak dan droomde ik dat ik wegvloog in mijn bed =o heel raar en dat voelde ik ook gewoon ik had echt het idee dat mijn bed dan bewoog en dat ik dan andersom lag dus met me voeten bij het hoofdeinde en me hoofd bij het voeteneinde heel raar x"D
maar was wel leuk =D
voelde zo heerlijk

Haha!
Dat doet me denken aan een andere droom van me die vaak terugkwam: ik ging op de achterleuning van de bank liggen, en toen begon ik te zweven en kon ik opeens vliegen. Alweer 'n droom die nergens op sloeg. xD Ik snap niet hoe m’n ‘droomding’ erop komt om op de achterleuning te gaan liggen, haha.

hahah vaag :open_mouth:
maar het is wel een raar gevoel als je ineens in je bed vliegt :grinning_face_with_smiling_eyes:
netzoals je uit een boom vliegt op een blaadje O_o