Welke drank op feestje?

Over een paar weken vier ik mijn verjaardag, en tot nu toe komen er 9 mensen incl mijzelf waarvan er 5 mensen echt drinken, de andere 4 drinken af een toe een biertje of hugo enzo. Nu vraag ik mij dus af hoeveel ik moet halen en wat. Tot nu toe heb ik 2 fusten bier (10 L, klinkt veel maar zijn 30 biertjes), een fles hugo, fles jillz, een fles safari, fles passoa, fles el picu, fles wodka en een fles passoa shots.

Zou dit genoeg zijn en zo nee, wat moet ik erbij halen? Die 5 die drinken, drinken wel echt veel.

Het klinkt wel genoeg.
Als die anderen nog meer willen drinken zou ik ze vast vertellen dat ze zelf maar meer mee moeten nemen :’)

Ik vind het juist zelfs een beetje teveel, als ik eerlijk ben. Zou gewoon tegen je gasten zeggen wat je in huis hebt en als ze nog meer/iets anders willen dat ze t zelf maar meenemen.

Eh, dat klinkt echt meer dan genoeg. Tenzij jullie echt willen comazuipen, haal dan vooral meer.

Meer dan genoeg! Maak ook niet alles meteen open, zonde als er niet van gedronken wordt! :slightly_smiling_face:

De drinkers op onze verjaardagen kunnen een biertje of twee krijgen na de koffie. Maar dan houdt het wel op. Je kunt een drankwinkel beginnen zo joh. Echt meer dan zat. Ze lusten toch ook wel sap of fris of water of thee of koffie?

Ik heb geen flauw idee eigenlijk, ik vier mijn verjaardag nooit met drank. Maar dat lijkt me nu wel leuk omdat ik 18 ben geworden haha. Dan denk ik dat ik het hierbij laat.

Veels te veel in mijn ogen, maar goed. Als dat nog niet genoeg is voor die zuipers halen ze maar van thuis mee

Meer dan genoeg.

Ik denk niet dat je het nog leuk gaat vinden als jij straks alles op moet ruimen :’) Als ze echt veel drinken zou ik sowieso die fles wodka niet doen.