welke dagcreme?

hoi, mijn huid is best normaal, af en toe een beetje een droge huid bij mijn neus maar voor de rest wel normaal.
ik had de dagcreme van hema voor normale huid gekocht, maar toen ik dat opsmeerde kreeg ik ineens allemaal grote puistjes op mijn voorhoofd.
geen flauw idee hoe het komt. en ik weet nu niet wat voor huid ik precies heb en wat voor een ik moet kopen.
iemand een idee?

Ik gebruik zelf gewoon dagcrème van de Kruidvat. Die is goedkoop en bevalt me goed. Zoals ik het lees heb je niet vaak las van een droge huid dus zou ik een gewone dagcrème doen voor de normale huid. Ik weet niet hoe het komt dat je zo reageert op dagcrème… Dat moet je navraag doen bij de HEMA

ik heb ook een normale huid mr soms heb ik kleine droge plekjes op mn gezicht. de dagcrèmes die ik heb maken mn huid helemaal niet vet daarna en de droge plekjes zijn dan weg. ik heb 2 dagcrèmes die super zijn. ik wissel ze soms af. ik heb de nivea young shine controll en van Dr. Van der Hoog de vitamine dagcrème. allebei aanradertjes.

Iedere huid reageert anders, dus ik denk niet dat je veel aan onze reacties hebt.
Ik kreeg zelf namelijk weer heel veel puistjes van die creme van nivea die hierboven vermeld staat.

Je kunt misschien de dagcrème van Louis Widmer proberen?
Best wel duur, maar het is het waard!

vorig jaar kwam de dagcrème van de aldi als beste uit de test. niet zo duur dus je zou um kunnen proberen.

ik heb de nieuwe van dove vandaag gekocht, ga hem morgen uitproberen.

ik heb die (in een groene pot, van biocura) en het is de beste& goedkoopste dagcreme die ik ooit heb gebruikt

Ik vind dat je aan een dagcrème best wat geld mag uitgeven, het is tenslotte een ‘basis’ die ervoor zorgt dat je huid optimaal verzorgd is! Oja ik ben voorstander van Dr.Haushka (duur maar z’n geld waard) en Weleda.

ik heb de dove geprobeerd. heb geen uitslag of bultjes gehad.
hij ruikt fris.

Ik gebruik 'm ook en ik vind het echt geweldige dagcrème!

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/biocura.jpg

Etos dagcrème voor normale huid met spf 8, die is echt superfijn <3

Happy derm van Loreal ! :slightly_smiling_face: lekker fris en niet vet

die van etos merk voor de jonge huid. zin in een groensige tube.
http://www.etos.nl/verzorging/gezicht/jongehuid/