Welke dagcreme gebruik jij?

Omdat ik al een tijdje op zoek ben naar een goede dagcreme en niet zoveel geld heb om alles uit te proberen, ben ik benieuwd welke dagcreme jullie hebben en hoe deze bevalt?

Uh, geen. :’) Al gebruikte ik er eentje van Kruidvat met aloë vera d’r in, alleen die was nogal vettig.

Olaz :slightly_smiling_face:

Huh, die gebruik ik dagelijks en bij mij is die totaal niet vettig. :stuck_out_tongue:

Dove

In plaats van crème gebruik ik pure argan olie als moisterizer.

De blauwe van Nivea Ü

vichy normaderm :dancing_women:

Ik wissel af tussen deze twee

http://www.sharonmanning.com.au/wp-content/uploads/2013/01/clinique-moisture-surge.jpg

http://www.stuntpakker.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/o/loreal_triple_active.jpg

Ik heb me jaren volgesmeerd met dagcremes.
Ik kreeg er achteraf alleen maar meer acné van.
Ik smeer nu al bijna een jaar geen enkele creme meer en het bevalt me meer dan prima.
Geen acné, geen uitdroging en gewoon mijn eigen huid weer terug.

Dr. Van der hoog clearskin day&night control

Serieus, ik ben echt heel erg te spreken over deze dagcreme. Hij kost €2,89 als ik het goed heb :grinning:

(foto van google)

Toen ik begon met foundation enzo, dacht ik van ‘laat ik maar een dagcrème aanschaffen’ met het idee van, ik begin met een goedkope… Maar eigenlijk heb ik nooit geswitcht en nu gebruik ik deze al ruim een jaar :slightly_smiling_face: !

Ik smeer alleen 's avonds na het douchen en ik smeer op dit moment met de dode zeezoutcreme v/d Action. Die ruikt lekker en die is lekker voedend. Overdag draag ik geen creme meestal. Met dit weer smeer ik dan wel regelmatig zonnebrandcreme op mijn gezicht.

Ik ben dat ook aan het overwegen maar op de een of andere manier durf ik dat eigenlijk niet zo goed. Ook doordat ik liever wel een spf op mijn gezicht heb en ik het leuk vind om crèmepjes te smeren haha.

Ik gebruik dagcreme van de Action:

Ik heb een gevoelige huid, dus ik kan niet overal tegen. Maar bij deze dagcreme heb ik geen last.

Verder als je een dagcreme uit gaat kiezen, moet je kijken naar je eigen huid. Is deze vet, droog of vochtarm? Op basis daarvan kun je kiezen welke voor jou het beste is.

Ik gebruik geen dagcrème meer. Ik heb niet het idee dat 't iets doet voor m’n huid. Het enige dat ik fijn vond was dat er SPF in de crèmes zat, maar dit was uiteindelijk toch altijd te weinig voor mijn huid, dus ik smeer nu gewoon zonnebrandcrème op.

Vichy Aqualia Thermal

Garnier en sans sourcis

Louis Widmer dagcrème, er is volgens mij maar één soort. En soms als mijn huid echt shit is gebruik ik Dream Cream van Lush, maar dat is voor de meeste mensen niet aan te raden om op het gezicht te smeren :’) Dream Cream gebruik ik sowieso altijd als nachtcrème.

Het ligt echt net aan je huidtype en wat je in een crème zoekt, daar kunnen wij je verder niet echt mee helpen.

Ik ben zo ongeveer ten einde raad met mijn gezichtshuid. Niks past bij mijn huid en mijn huid is echt heel erg verpest.
Nou heb ik sinds drie dagen een creme van Earthline, bij De Tuinen gekocht. Deze creme is voor de overgevoelige huid, dus hopen dat die goed zijn werk gaat doen.

Is overigens wel iets van 18 Euro.