Welke concealer is het best voor donkere kringen onder je ogen ??

hooi mensen,

ik heb hele erge donkere kringen onder me ogen en ik vraag me af welke concealer het beste werkt bij donkere kringen onder je ogen. Ik wil graag een goede en betaalbare concealer maar ik weetniet welke … xxxxx

Ik vind die van sleek heel fijn, kan je kopen bij enchantra.nl geloof ik! Catrice heeft zo’n concealer palletje die niet zo duur is, kan je zelf uitproberen wat het beste bij je past (ook met groen en roze kleuren er in)

MAC
Alleen zit hij wel in de lijntjes, weet niet wat ik daar tegen aan kan doen.

Inglot!

ik heb een soort vloeibare foundation/concealer van The Bodyshop. Die werkt bij mij heel goed. Hij mengt mooi samen met je eigen huidskleur zodat het er natuurlijk uitziet

catrice concealer palette, en dan de groene.

de groene is voor rode plekjes, de roze voor wallen, maar zelf gebruik ik ook huidskleur voor onder mijn ogen :slightly_smiling_face:

bedankt allemaal

Hier zijn best al wat topics over (google), maar ik heb ook van catrice en dan de roze. En daarna doe ik er nog eens concealer van Essence erover.

Een vaste concealer in een potje/palet omdat die dekkender zijn. Ik gebruik altijd zo’n paletje met 5 kleuren concealer erin van Catrice.

Ik gebruik de Essence Cover Stick als concealer. Werkt prima! Vaak doe ik er nog wel een laagje Hema foundation over. Heeeeel erg budget : )

…maar zie je met dat concealer palette dan geen groene vegen op je gezicht?

Ik heb er een van de hema staat ook op concealer voor donkere plekken onder de ogen 4 euro was die:)

Groen is voor roodheid, niet donkere kringen.

ik heb ooit iets gelezen over dat je donkere kringen in 2 stappen kunt maskeren:

• eerst een corrector- concealer aanbrengen ( de hema heeft een concealer- stick die mij hier heel geschikt voor lijkt -ik heb zelf medium-)
  • daarna de concealer aanbrengen (de essence 17h concealer schijnt goed te zijn, ik wil hem ook proberen)

kijk anders even hier? →

ik gebruik het duo paletje van catrice. De groene voor de puistjes, en rode zones in mijn gezicht. De roze gebruik ik in combinatie met de lichtste kleur voor mijn wallen. Deze zijn vrij donker en grijs en ik vind het prima werken.

Dat is alsnog geen antwoord op haar vraag hihi.
Als je foundation eroverheen doet niet,nee.

Ja die heb ik. Ik vind hem heel fijn voor wallen.

http://www.maccosmetics.nl/product/shaded/157/278/Products/Gezicht/Concealer/Select-Cover-Up/index.tmpl
Ik gebruik ook mac concealer ^
Wat iemand hiervoor al zei, hij blijft inderdaad een beetje in de plooien zitten. Ik check sowieso 109475 keer per dag mezelf in een spiegel, dus dan veeg ik het gewoon even een keer uit en dan zit het goed :stuck_out_tongue:

up