Welke cig's rook jij?

Geen topic over de nare gevolgen van roken, ik ben benieuwd naar wat er gerookt wordt hierzo.
Ik zelf rook Davidoff Gold, en als ik in het buitenland rook ik de slims variant, want die verkopen ze niet in Nederland.

http://www.topcigarettes.net/images/small-packs/davidoff-slims.jpg

ik rook lucky strike en malboro als ik zelf koop,
en anders rook ik alles.

Luckystrike, Camel of JPS.

Chesterfield of Stuyvesant.

Ben nou trouwens over op de shaq :x Probeer daardoor minder te roken…

pall mall box van 5 euro altijd haha

marlboro menthol

Ik rook niet, maar soms doet mijn vriend dat wel met vrienden in de kroeg. Hij rookt dan Marlboro, Black Devils en Davidoffjes. Oh en soms Chesterfield.

Ik koop zelf altijd Pall Mall of JPS, verder boeit het me niet zoveel als ik het van anderen krijg.

als ik filters rook rook ik JPS, camel of chesterfield.
maar normaal rook ik zware evergreen. ( shag dus)

Ik rook niet! :smirk:

Davidoff Gold! ^^
En af en toe lucky strike silver
oh en als ik uit een automaat moet halen waar ze die 2 meestal niet hebben :confused: malboro light

Ik ben op een gegeven moment over gestapt naar light sigaretten omdat dat toch nog net iets minder slecht voor me is ghehe :blush: ik geloof dat in ieder geval graag… dan heb ik toch nog het idee dat ik niet HEUL slecht bezig ben maar gewoon slecht :stuck_out_tongue:

ook de pall mall van 5 euro :tipping_hand_man:

ik ook ni!!! :relieved:

Momenteel marlboro methol.
mr liefst heb k black devil of pink elephant mr daar moet k steeds voor naar maastricht gaan

haha precies dat heb ik ook. zit ik met mn davidoffjes denkend dat het minder slecht voor me is

ja! pink elephant, heerlijk is dat, doe ik ook wel eens voor de afwisseling. Gelukkig gewoon te krijgen bij de sigarenwinkel hier

Marlboro :grinning:

ik had eens een keer gekleurde peuken in een glitter pakje gekocht die waren koeeel XD

ik rook ook niet… vind het echt stinken ook

ik rook marlboro light… voorheen Camel, maar die vond ik niet zo lekker meer :relieved:

Ik heb heel erg lang Camel gerookt, maar dat vond ik steeds minder lekker worden. Nu alleen nog chesterfield, en als ik geen sigaretten heb rook ik van nelle van mn vader en kent van mn moeder :stuck_out_tongue: