Hey!
Ik ben op zoek naar een nieuwe camera… En aangezien er hier meer jonge meiden zitten die fotograferen dacht ik dat ik dit het beste hier kon vragen.
Ik heb nu een gewone digitale camera van kodak, maar ik wil er nu een betere bij om echt mooie foto’s te maken. Ik wil er niks bijzonders mee doen maar gewoon foto’s van mijn huisdieren en mensen en bijvoorbeeld buiten in de tuin de bloemmetjes en dieren maken. Nu heb ik er allemaal niet veel verstand van dus hoeven er te speciale/ingewikkelde functies op te zitten omdat ik dat verschil van met en zonder waarschijnlijk zelf toch niet zal zien Dus wil ik eigenlijk gewoon “mooiere” foto’s maken dan dat ik nu doe met een simpele camera, dat je dus wel duidelijk ziet dat het met een goede camera is gemaakt maar er hoeven niet te ingewikkelde dingen op te zitten. En ik wil er liever niet meer als 300 voor uitgeven, iets meer is natuurlijk ook geen probleem maar het hoeft niet te gek.
Dus hopelijk kunnen jullie me helpen!
Welke camera zouden jullie me aanraden, en waar moet ik op letten bij het uitzoeken, dus aan welke eigenschappen kan ik zien dat een bepaalde camera mooiere foto’s zal maken dan mijn gewone.
En ik ben dan ook wel benieuwd welke camera jullie hebben en waarom juist die?
Groetjes