Welke camera merk vinden jullie het beste?

Ja?

Nikon. Mijn pa heeft een Canon en ik heb pas de Nikon D3100 van mijn oma geërfd. Ben er heel erg blij mee en vind hem veel mooiere foto’s maken dan de Canon van mijn vader.

Volgens mij ligt dat totaal aan de soort camera die je wilt hebben. Zoek je een compact camera of een spiegelreflex? Zit nogal verschil tussen…

Nu nog gewoon P-stand. Maar ik wil mijn Nikon deze vakantie wat meer gaan uitproberen, aangezien ik nog geen id heb hoe het moet haha.

Canon.

Canon (:
Heb een Nikon gehad maar vond hem niet zo fijn.

Dankjewel! (:

Canon.

Nikon heeft wel een leukere reclame, maar dat komt door dat fantastische liedje wat eronder zit. Hij blijft geweldig.

Canon. Maar dat ligt aan jezelf, dus ik kan zoveel roepen, zelfs Hoetsjiepoetsjie, en die kan jij alsnog slecht vinden.

Ik vind beide prima, enige nadeel is dat Canon en Nikon niet op elkaar passen bijvoorbeeld. Maar ze verschillen echt bijna niks.

zelf heb ik een Nikon.

Canon. Nikon schijnt ook een goede te zijn.

Canon =)

Canon :grinning:

Als digitale heb ik een Sanyo. En spiegelreflex Nikon, en ik vind ze prima.

Canon ^-^

Ik heb ook een Nikon. Blij mee, maar begin pas net met fotograferen.
hier vind je eventueel wat foto’s met de Nikon.

CANON YOU CAN

Ik heb een nikon :slightly_smiling_face:. Een D5000 een erg fijne camera!
Het zijn allebei erg goede merken en je moet het gewoon even uitproberen :slightly_smiling_face:

Ik vind Nikon en Canon pas vanaf een bepaalde prijs echt goed worden (vanaf 500 euro ofzo), daarvoor vind ik het niet heel bijzondere camera’s. Onder de 500 euro vind ik Pentax heel goed (heb ik zelf ook).