Welke camera hebben jullie? (spiegelreflexcamera)

[i]ik vroeg me af welke camera jullie hebben?
en of die goed doet en hoe duur die was :$.

xx[/i]

Ik heb de Canon EOS 450, en die was 500 euro. Samen met mijn moeder :grinning_face_with_smiling_eyes:

Canon 1000D,600¤ in de tijd,zal nu een pak minder zijn,
en ik ben er heel tevreden mee! :wink:

mm, ik wou graag rond de 300 euro er aan uitgeven. :blush:

er staat nu ook een camera in de makro folder voor 302,-
iemand die die heeft? Sony A230L?
10.2 megapixel.

Ik heb sony alpha 350.
Ik denk dat ik iets in 600 gekost heeft.
Ik geloof dat mijn zus de alpha 230 heeft.

Ik heb de canon eos 350D al drie jaar en analoog canon eos 300.
De 350D was die nog rond de 500 euro nu kun je hem tweede hands kopen :slightly_smiling_face:.
De eos 300 was al tweedehands.
Op school werk ik ook wel eens met de Nikon 90D of 40D.

bedankt allemaal, nog meer? :smiling_face_with_three_hearts:
met welke krijg je duidelijke foto’s?:blush:

ik heb de canon eos 450d, ja hij doet het prima! hou van die camera haha
hij koste trouwens 490 ofzo iets haha

met alle slr’s krijg je wel duidelijke foto’s als je alles maar goed instelt en weet hoe je ermee om moet gaan ;] ik zou er vooral op letten of die je goed in de hand ligt enzo, gewoon eens een keertje langs een winkel gaan waar ze camera’s verkopen (fotografie winkel geen mediamarkt ofzo want die willen alleenmaar verdienen) en daar vertellen wat je wilt en dan leggen ze je een paar camera’s voor en dan kun je kijken welke je het beste in de hand ligt en waar je goed door de zoeker kunt kijken enzo

niemand die eentje heeft van rond de 300?

Sony A200, is niet meer te koop dacht ik zo maar nieuwere wel, bij BCC zijn ze weleens onder de 300.

Ik heb een Canon AE-1 + 3 lenzen, 50 euro samen :'3

400D, 18-55 mm, 1.8 50 mm

Ja dat is ook heel belangrijk. Ik heb de 350D, deze is wat kleiner, maar des te beter voor mij want ik heb gewoon hele kleine handen! Laatst gebruikte ik van iemand de Sony alpha, ik geloof 350 ofzo, en mijn handen gingen gewoon pijn doen omdat die grip veel te groot was. Voor de rest, voor 300 euro weet ik niet of je wel zo heel ver komt als ik eerlijk mag zijn. Of je moet gaan kijken voor een tweedehands :wink:

Olympus E-400 toen 400a500 euro met kitlens.
rotding vergeleken met nikon (me stiefpa heeft een nikon dus vandaar de vergelijking) maar verder leuk instapmodeltje, maar de kitlens is erg karig zeg.
maar hij is niet zo zwaar.

als ik me havo diploma haal wil ik een nikon D90 :grinning:

Ik heb 'n Olympus E420, en vind het helemaal geen rotding! En zeker de kitlenzen niet, die van Olympus zijn het beste wordt gezegd! Voor foto’s zie mijn flickr hieronder ergens ;p. Maar een Nikon D90 is niet echt een instapmodel meer, dus die zal zekerl ook wel veel beter zijn =]

Canon EOS 1000D, heel fijn ding en werkt prima! Ik zag hem deze week nog ergens in de folder staan, met kit-lens erbij, voor iets meer dan 300 euro. Ik denk dat het V&D of bol.com was, dus ik zou daar even kijken dan.

Verder om op je vragen in te gaan: je krijgt met alle spiegelreflex-camera’s dudielijke foto’s, mits je er zelf goed mee omgaat. Jij maakt nog altijd de foto’s, je moet niet denken dat ze opeens veel beter worden omdat je een betere camera hebt, je hebt alleen veel meer mogelijkheden met zo’n camera.
En staar je niet blind op megapixels, alle spiegelreflex-camera’s hebben er genoeg en het zegt helemaal niks over de kwaliteit…

Canon EOS 1000D
Bij de wehkamp zag ik hem in het krantje staan voor 349,- euro volgens mij met de standaard lens erbij! Je wou toch rond de 300 euro uitgeven!

Ik heb nu nog een digitale camera (Canon, ixus) maar ik ben aant ‘sparen’ voor een Nikon d5000 + een goede lens = +/- ¤1200

420 euro voor je Olympus E420? Die van mij kostte 3kwart jaar geleden 280,- euro incl, kitlens (14-42mm)!