Welke camera heb jij?

Welke camera heb jij? &vind je je camera goed? Wat vind je er slecht/goed aan?
xx.
ps. ik ben op zoek naar een camera want ik gaa binnenkort op vakantie.

zoekfunctie

ik zoek er ook een :stuck_out_tongue:

hahaha. upje dus?

ja :’)
ik wil deze; panasonic TZ5, die heeft op kieskeurig 9 gemiddeld met 86 reviews ofzo. maar hij is iets meer dan ¤200 en ik wil eigenlijk iets goedkoper haha.

hahaha. ¤200 lijkt me net iets te duur.
ik dacht om Samsung ES55 te halen.
maar die ROZE dan hea. :pensive:

Ligt eraan wat voor een je er wilt :grinning:

Ik heb een Olypmus though 6000 ofzoiets… Hij kan 3 meter onder water, en kan hem tot 1,50 laten vallen. Ik ben er echt blij mee heb hem ook meegenomen op vakantie en hij doet het nog steeds, ookal ben ik zo vaak in het zwembad ermee geweest!
Edit; je hebt ze in een paar kleuren, maar ik heb de witte! die is het mooist! (wel de stickertjes er afhalen)

oeeeh onder water. :astonished:
maar hij is best wel duur. ik zoek eentje rond de 100 tot 150 euro.

Ja onderwater i know :grinning: Ook super leuk :grinning:
Maar ja hij is idd wel duurder dan dat! hahaá
Succes moet zoeken, wanneer ga je op vakantie? en waarheen? :grinning::smiley:
Als ik een goedkope van on 100 tot 150 zie zal ik het melden!
Xxjes

ik heb doodgewoon de Samsung S860, de kwaliteit is goed als je er mee kan werken, maar de batterijen gaan vrij snel op. ( ik had meer verwacht maar ik vind het goed, ik gebruik er toch altijd rechargeable batterijen. )

Ik heb een casio ex-z250, vind het een mooie kwaliteit en je kan de schmink aanpassen (dus of je een egale huid wilt of niet) maar als je teveel doet lijkt het alsof het gewoon veel gephotoshopt is.
Je hebt ook van die dingetjes voor pasfoto’s enz, maar dat heeft iedere camera toch tegenwoordig?
Hij heeft 9.1 megapixels en dat is gwn genoeg, vind ik. Accu gaat lang mee en ik ben er tevreden over.

Canon EOS 1000D

Spiegelreflex Nikon D40

Spiegelreflex Nikon D80

http://www.fotocentraal.nl/images/middel/2604.jpg

Canon Powershot S5 IS

hahaha. Thanks. :grinning:
& owja ;ik gaa over ehm… anderhalve week naar Egypte.

DSRL
Sony A300, met een kitlens (18-70 mm) en ik spaar voor een nieuwe lens… maar die is een beetje prijzig… meer als die hele camera zelf x’D

Sony Cybershot DSC-980.
En ik vind hem zelf heel goed :slightly_smiling_face:
12,1MP 4x Optische Zoom.
En ik heb 'm voor 77Euro, maar dt was toen echt geluk toen ik hem kocht :stuck_out_tongue:

Een Canon Powershot die inmiddels niet meer verkocht wordt. Super fijne camera! *Canon-fan*

Sony T1 de lichtblauwe. Kocht hem tweedehands omdat ik toen dringend eentje nodig had en niet genoeg geld had voor een nieuwe. 55 euro met 1gb geheugen erbij. Mooi prijs hoor! & leuke camera. 5,1 mp heeft die.

Die heb ik ook! Alleen dan de “betere” versie: 6 meter onder water, 5 meter laten vallen en er kan 100 kilo op staan :drooling_face: Suuuper fijn!
je kan hem gewoon makkelijk de zee in nemen zonder onder water foto’s te maken omdat je toch niet bang hoeft te zijn dat die kapot gaat hahah.