welke boek is een echte aanrader

voor Nederlands moeten we een boekverslag maken. Ik weet niet goed welk boek ik wil, welke boek vinden jullie een echte aanrader?
Ik ben op zoek naar een boek voor adolescenten (ook niet teveel pagina’s, iets tussen de 100 en 175 ofzo)

verkeert gelezn

• het moerasmeisje

-met eigenogen
-blauwe pleken

• het web
  • fout!
  • anna’s kind
  • paniek
  • blote voeten
  • legaly blond… de seri
  • de seri van fout

Hmm zelf vond ik de boeken uit de serie van loverboys, chatroom etc. wel leuk om verslagen van te maken (: en de boeken van carry slee, spijt enzo! typische boekverslag-boeken :stuck_out_tongue: ook wij mogen er nu nog verslagen van maken echt erg eigenlijk aangezien ik op 't mbo zit haha.

Ik vind Heleen Vreeswijk een hele fijne schrijfster, misschien wat boeken van haar. Ik lees momenteel het boek Junkies van Melvin Burgess en ik vind het echt een mooi boek! Wel vertaald, dus ik mag 'm niet gebruiken voor boekverslagen.

De hele serie van de hongerspelen, maar die boeken hebben wel wat meer dan 175 bladzijden.

Succes met het zoeken van een boek :slightly_smiling_face:

Als je een literatuur boek moet lezen moet je het diner van herman koch pakken of komt een vrouw bij de dokter van kluun :slightly_smiling_face:
xx

Al de boeken van Dirk Bracke.

heel veel boeken van the house of books (http://www.thehouseofbooks.com)
Is echt een aanrader, super leuke verhalen! Zelf heb ik echt meer als 20 boeken ervan. (kringloop!)

sophia kinsella.

-vlinders
-het jongetje in de gestreepte pyama
-shopaholic

ik weet niet of je gewoon boeken van C niveau mag lezen van de bieb zegmaar, of dat het voor oudere moet zijn.
maar zelf vind ik de boeken:
boeken van mel wallis de vries
Drift - becca fitzpatrick
dingen van carry slee heb ik ook boekverslagen over gemaakt…

als ik meer weet post ik het wel, weet even niks

@ NovaaCartaa, ‘‘het jongetje in de gestreepte pyjama’’ en ‘‘shopaholic’’ zijn vertalingen, die mag je meestal voor Nederlands niet lezen. Tenminste, bij ons op school niet.

Zit je in onderbouw of bovenbouw?

Als je echt literatuur moet lezen zou ik voor de Engelenmaker gaan. Maar dat is wel 600 pagina’s, hoewel het wel heel makkelijk wegleest.

Mijn naam is sarah.

Dirk Bracke, de lege brug.
Zo mooi!

Schijnbewegingen [en de vervolgen] van Floortje Zwigtman is echt een prachtig boek.

Al is die wel erg dik. Maar geloof me, dat is het meer dan waard.

Bedoel je Haar naam was Sarah? :grin:

ik heb al zoveel boeken gelezen, dat ik zenever onthoud haha.
maar als laatste heb ik gelezen: mrjam oldenhave - van jou nog 10 andere
en deze is ook echteorm spannend; chatgevaar, weet alleen niet eer van welke schrijver ):