Welke Bodylotion moét ik kopen ?

Hééééíi, :couplekiss_man_woman:
Ik graag eenn lekkere bodylotion kopen.
Het liefst één van de Kruidvat,
welke raden jullie aan ?
xxx.

dove

EDIT: maar waarom zet je je leeftijd eigenlijk in je beginpost, dat is toch helemaal niet belangrijk

dove of vaseline

Ik vind die van Dove lekker:) Vooral als je een dorge huid heb’t;)

Zwitsal.

zwitsal. ruikt heerlijk (:

Die van de H&M ruikt lekker

The body shop heeft super lekkere!

Kruidvat huismerk heeft een Extra Sensitive Bodylotion voor baby’s.
Word je huid zooooo lekker zacht van :ok_woman: .
Is ook nog goed voor je huid, omdat er geen troep in zit en het hypo-allergeen is.
Kost iets van 2 euro ofzo.

http://online.kruidvat.nl/image.html?id=63647&var=4

:couplekiss_man_woman:

By etos kun je nu bodylotion kopen voor 1 euro, ruikt echt lekker!

ik heb die van guess ( guess seductive) hij ruikt echt heeerlijk, maar is wel wat duurder dan ‘‘reguliere’’ bodylotions… anders zou ik voor vaseline gaan!

bodybutter van Therme in Lomi Lomi super grote pot voor +/- 8 euro. Ruikt zoooo heerlijk

Ik sta in de winkel altijd hieraan te ruiken, vind ze echt heerlijk ruiken!
(Alleen vind ik dat ik geen bodylotion nodig heb xD)

http://1.bp.blogspot.com/-sD1OM30L8so/TVgk-d4jCXI/AAAAAAAAAkY/Ub6rt29rIuw/s1600/KruidvatBody.jpg

Ik zou je eigenlijk eerder eentje van Yes To Carrots (niet zoveel duurder dan de meesten in de Kruidvat) aanraden. Of een van de Rituals, maar da’s dan weer een stuk duurder. Toch zijn die van de Rituals héél zuinig in gebruik (je hebt maar een klein beetje nodig per keer, ze gaan dus heel lang mee), dus kwa prijs valt het wel mee als je niet als een gek smeert.

^ Ik heb de hele lijn van Mango&Papaya, vind ik zo lekker! Alleen koop ik die douchegel niet meer, want hij lekt :3 Niet zo handig als je hem dan meeneemt :’)

deze idd. heb zelf coconut & shea butter. maar ze ruiken allemaal echt super lekker!
en anders gewoon van de body shop!

Zwitsal (:

Haha, ik zie het al voor me.
Staat er zo’n meid boven de body lotion te snuiven. XDDDD