Welke boardshort?

Heee.
Ik wil voor vakantie ik Frankrijk een boardshort kopen.
Ik heb al veel op internet gezien maar de meeste vind ik te duur.
Nou heb ik een best wel goedkope gevonden die er in 2 kleuren is.
Nou weet ik niet welke ik moet nemen en of hij niet jongensachtig is.
Dit zijn ze: Ik heb trouwens een zwarte bikini.

http://img21.imageshack.us/img21/4978/naamloosboardshort.jpg

Ik vind deze nou niet zooo geweldig als de andere. maar deze is gewoon lekker goedkoop ;d weet iemand nog een andere (internet)winkel waar ze ook leuke goedkope boardshorts verkopen?
Groetjes en alvast bedankt!

Ik had op wehkamp.nl hele leuke gezien :grinning: [en een bikinimodel waarbij dr tiet eruit floepte, maarja]

Ik zou voor die witte gaan als je niks anders kan vinden.

de rechter vind ik mooier, maar bij een zwarte bikini past de linker beter.

zwarte

black

de zwarte

idd zwart is mooier

Ja daar had ik ook al gekeken. maar die zijn allemaal rond de 40/50/60 euro en dat wil ik niet ;d
Ze zijn daar ook zo kleurig en ik wil eigenlijk het liefste een beetje een rustig die bij een zwarte bikini past. toch bedankt :grinning:

je kan er ook een in Frankrijk zelf kopen n.n daar hebben ze veel goedkope op die marktjes enzo.

ik heb er vorig jaar geen kunnen vinden wel lief jurkje voor ¤10 xD maar dit jaar in Italië móet ik een leuke vinden :angel:

zie maar als upje ofzo haha

zwarte

Ik vond dat juist wel tof, zwart past wel bij alles xD [protest heeft ook een hele toffe, maar die zijn idd duur]

Ik zou trouwens echt niet die zwarte nemen, dan wordt het geheel zo donker… [en tegen wit zie je je bruine huid beter]
Dacht trouwens dat ze goedkoper waren :open_mouth:

wit

linker :grinning:
maar ligt er ook maa net aan welke bikini je heb

Ik vindt de rechter ook leuker, maar met zwart de linkse he :slightly_smiling_face:

waar heb je die gevonden?? :open_mouth: zoiets zocht ik al een hele tijd
en bij zwarte bikini denk ik dat wit mooier is, anders lijk je helemaal zo bleek (als je een normaal nederlands huidje hebt, niet gemeen bedoelt hoor, maar de meeste nederlanders zijn nogal bleek vergeleken met mijn huid:P)

De rechter is leuker, maar bij een zwarte bikini zou ik die linker nemen.

Edit: op zich kan die rechter ook wel, bij zwart past namelijk alles. Kies die wat jij leuker vind zou ik zeggen!