Welke BlackBerry?

Welke BlackBerry is het best? En is een BlackBerry aan te raden?

Ik heb zelf geen Blackberry, maar zie wel vaak dat mensen verslaafd eraan raken!
Dus ik weet niet echt of het aan te raden is, ook al typt het prettiger (a)
&het is ook best wel duur, dus het is maar wat je er voor over hebt ^^

Ja, het geld is geen probleem, ben alleen benieuwd wat anderen er van vinden

Ik heb de bold 9700 en ik vind 'm fijn. :slightly_smiling_face:

geenidee, UP

Ik heb mijn curve 8520 nu een jaartje en doet het nog prima! ben er nog steeds blij mee :slightly_smiling_face:

@Chanelbag: zijn de knopjes van jouw Curve ook fijn?

Ik wil ook een BB kopen, maar kan ook niet kiezen,
dus ik volg dit topic even ;p

Ik heb de bold 9000, omdat de knopjes van de 9700 nóg kleiner zijn. Ik was al bang dat ik hier niet mee om kon gaan, maar als je eraan gewend bent is het echt wel makkelijk. (:

ik krijg een bold nogwat.
maar pas op dat je niet aan de ping verslaafd raakt. en dat je niet teveel belt. mijn zus heeft een bb en die heeft wel eens een rekening van 300,- :cold_sweat:

Ik heb een bold 9700, love it!

Ik heb een bold 9700, love it!

Jaaaa Blackberry’s zijn aan te raden. Ik heb een Curve 8900. Typt fijner dan een Bold vind ik omdat de knopjes los staan van elkaar. Dus daar zou ik voor gaan!

Ik heb geen ervaring met de knopjes van de curve, maar wat ik aan de bold 9700 zo fijn vind is dat 'ie een trackpad heeft in plaats van een trackball. Die trackballs schenen nogal eens kapot te gaan, zeiden verschillende verkopers tegen me.

mijn ouders hebben allebei een blackberry met een trackball, en na 2/3 jaar is hij nog nooit stuk gegaan hoor. Maarja, het kan natuurlijk dat mijn ouders erg geluk hebben gehad dat hij nog nooit stuk is gegaan.

Je kan altijd even op kieskeurig.nl verschillende blackberrys opzoeken en kijken wat de ervaringen van mensen zijn. (:

Iedereen zegt dat een BB telefoon heel erg zakelijk is. Is dat zo? Want je kunt toch in principe precies hetzelfde doen als een andere telefoon? En hoe werkt internet? Gaat dat snel?

Ja, internet werkt snel. Tenminste, bij mij wel.
Een BB is inderdaad best zakelijk, denk aan een redelijk uitgebreide agendafunctie en een email-client. Ook het adresboek is best zakelijk, je kunt per persoon echt heel veel gegevens kwijt.
Ik vind die email-client heel handig, je krijgt gewoon regelrecht je mail binnen op je BB.

Werkt dat ook via hotmail?
En hoeveel betaal jij per maand, dus voor bel+sms+web

Ja, dat werkt via hotmail. Je kunt zelfs meerdere emailadressen instellen. :grin:
Ik heb een hi 20 abonnement en betaal inclusief internet ongeveer 26 euro per maand.

ik heb in december mijn curve 8520 al een jaar,
en ik vind het nog steeds een geweldige telefoon! ;d