Welke Blackberry?

Hey, ik twijfel of ik een Blackberry curve 8250 zal nemen of een curve 8900. Een 8900 is 100 euro duurder dan de eerste maar ik weet niet of hij dat wel waard is. Heeft er iemand 1 van de 2 en is hij goed? Want ik twijfel echt.

ik heb de curve 8250 en ik vind hem wel fijn, had hiervoor echt 1 van de eerste blackberry serie en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken!

Ik heb ook de curve 8520. Ken wel veel mensen met de curve 8900 en hebben veel problemen, en dan met name dat trackballetje. Misschien door onzorgvuldig gebruik dat durf ik dan weer niet te zeggen! Zie het maar als een upje :slightly_smiling_face:

Uhm misschien als je beetje geduld hebt dat je wacht op de curve 9300… die heeft een vernieuwde software enz. en geen balletje dus dan hebje dat gezeik met het vastlopen van je balletje wat meerdere wel hebben niet, want dat balletje moet je om de zoveel tjid laten schoonmaken en datkost ook wat…

Ik wil ook een blackberry, maar ik twijfel tussen de curve en bold. Curve door dat balletje :stuck_out_tongue:

Ja ik twijfel ook door dat balletje…

Nog mensen die er één hebben?

Ik heb zelf de bold 9700.

Maar met een balletje vind ik zelf heel irritant. Want ik heb een aantal jaren terug een mobiel gehad met een balletje en soms bleef ie vast hangen etc. Dus de ene met het balletje zou ik daardoor dan niet nemen eerlijk gezegt. Maar oke de keus is geheel aan jou.

Nouja ik hoop dat je er nog uitkomt!

Ik heb een curve 8900 en absoluut geen problemen met het balletje. Vind het een fijn ding. Weet ook niet hoe het zit met repareren, ik las op internet namelijk verschillende verhalen dat dat onder de garantie viel.

Ik wil eigenlijk een iphone 4 wit maar die is best duur (A). maar ik wil anders die nieuwe blackberry curve alleen wanneer komt die uit? dat kan ik nergens vinden

Ja ik twijfel echt heel erg door dat balletje. De 8900 heeft meer mogelijkheden en een betere camera, maar ik ben zo bang dat dat balletje de hele tijd vastloopt en hij kost wel 100 euro meer dan die andere… Pff dit wordt nog moeilijk

ik heb de blackberry curve 8900, hij maakt super scherpe foto’s en heb helemaal geen problemen met het balletje , het is veel geld maar hij is het geld zeker waard ben er nog steeds super blij mee!

ik denk binnenkort, want op de site van vodafone kan je hem al bestellen en daar staat binnenkort dat die binnen is :stuck_out_tongue: dus beetje geduld en je hebt de een verbeterde curve… komt ook BB 9650 uit… die komt wel wat later als de curve I guess mjaaa wrm neem jehet niet met abbo ? zijn vele aanbiedingen tegenwoordig