welke birkenstocks madrid of gizeh?

de titel zegt het eigenlijk al welke vinden jullie mooier of vind je birkenstocks zoizo al helemaal niks?

Ik twijfelde ook heel erg. Vond eerst de Madrids heel erg lelijk en wou toen de Gizehs, maar toen bij nader inzien vond ik de Gizehs toch een beetje te lomp dus wou ik de Madrids. Toen ging ik passen en toen zaten de Gizehs echt veel beter, die zaten veel steviger aan m’n voet en de lompheid viel best mee, dus die zijn het geworden bij mij :grinning:
Alhoewel Madrids ook nog wel heel erg leuk zijn, ze staan super leuk (leuker dan je verwacht als je ze ziet) en ze zijn net ff iets origineler. Maar ze zitten niet zo stevig als de Gizehs, als je loopt dan klappert de slipper echt zeg maar en dat heeft het Gizeh model niet.

Ik weet niet wat het verschil is en birkenstocks zijn lelijk kut slippers voor mensen die geen eigen stijl hebben en de rest maar achter na lopen.

sowieso niks.

[nohtml][b][message=3737477,noline]Boxershort schreef op 15 juni 2009 @ 21:13[/message]:[/b] Ik weet niet wat het verschil is en birkenstocks zijn lelijk kut slippers voor mensen die geen eigen stijl hebben en de rest maar achter na lopen.[/nohtml]
En mensen die zeiken dat die dingen lelijk zijn hebben geen stijl en lopen de andere rest achterna :fu:

Definitely Gizehs :grinning:

Mijn moeder heeft Madrids xD.
Ik vind Gizehs ‘‘mooier’’.
Birkenstocks kan je niet mooi noemen eigenlijk xD.

wow, haat. Ik vind Birks ook niet ultra-mooi, ofzo, maar zo veel haat XD

Ik weet niet welke soort ik heb. Ik heb zo’n zilvere teenslipper achtige xd
k zie nu wel iedereen ermee lopen das wel een beetje jammer.
Maar k vind ze heel mooi =)

dat birkenstocks gebeuren moet echt is ophouden , ik snap niet dat iedereen ze mooi vind??het lijkt net alsof je steunzolen hebt man

Gizeh.
& ik draag ze niet alleen omdat ik ze leuk vind, maar ik heb nogal probleemvoeten, dus daar heb ik ze wel voor nodig want ze lopen heerlijk! :]

Waar slaat dit nou weer op… iedereen heeft toch z’n eigen smaak. En je doet ze toch aan omdat je ze zelf mooi vind, en niet ‘om derest achterna te lopen’? Blijkbaar doe jij ze dan ook niet aan omdat derest het ook ‘kut slippers’ vind, want je loopt er (vind jij) mee voor lul.

ot; ik zou birkenstocks madrid doen, vind ze leuker en ze lopen heeerlijk!

Wat is het verschil?

Madrid is tussen je teen, een gizeh is een ‘normale’ slipper. Google anders even!

Half Nederland loopt op birkenstocks, en dan loopt iemand die ze niet heeft de rest achterna? MWUHAHA. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind de Gizehs echt lelijk, maar de Madrids vind ik leuk. :slightly_smiling_face:

vindt ze beide lelijk maar als ik moet kiezen neem ik toch maar de madrids

Gizeh zijn de enige die ik leuk vind.

andersom, gizeh is teenslipper en madrid is met 1 band om je voet

http://img196.imageshack.us/img196/9339/voorjaarfolder2009202.jpg

gizeh

http://img196.imageshack.us/img196/6623/birkenstockmadridsilm.jpg

madrid