welke birkenstockactie?

Hoi meiden,

ik wilde al heel lang Birkenstocks kopen en nu heb ik dus een goede actie gespot.
Maar ik weet nou niet welke ik moet nemen.
De Birkenstock Gizeh bij de kruidvat voor 29,99 (actie geldt vanaf morgen 8 juni)

http://www.birk.nl/birk/images/catalog/Gizeh%20zwart.jpg

Of de Birkenstock Madrid bij de online shop van scapino (zonder verzendkosten) voor 29,99

http://www.birk.nl/birk/images/catalog/voorjaar%20folder%202009%20217.jpg

En is de kleur paars leuk?

(weet iemand of de tweede ook gewoon in de winkel te verkrijgen zijn?)

bedankt!
xxx

de bovenste lijken me beter lopen, en die kan je ook passen.

Ik was van plan om morgen birckenstocks te gaan kopen maar ik wist niet dat ze bij de kruidvat maar ¤29,99 waren. Wanneer start de actie eigenlijk?

Ja ik weet hoe ze lopen, heb ze al allebei een keer aan gehad
maar ik vind dat geklap bij de tweede niet storend… :slightly_smiling_face:

Kruidvat.

ik vind de madrid leuker
er is trouwens nu ook bij de bristol een birkenstock actie alleen die zijn 35 euro dacht ik

bij de bristol zijn ze ook in de aanbieding.
met dat bandje is 29 euro
en die teenslipper is 35!

maargoed als je ze bij de kruidvat koopt zou ik wel snel zijn anders is het zo weg!

die actie start morgen :slightly_smiling_face:

je moet wel snel zijn, want ze zijn supersnel uitverkocht

oh maar op de scapinosite zijn ze 30 euro zonder verzendkosten, maar zouden ze in de winkel dan ook 30 euro zijn, of is het alleen een siteactie?
(weetjewat ik ga morgenochtend kijken en dan meld ik het hier wel)

Ze zullen inderdaad snel uitverkocht zijn. Misschien wil mijn moeder morgenvroeg wel even gaan, aangezien ik school heb tot 3uur.

De birkenstocks van de kruidvat vind ik trouwens leuker.

Gizeh

ooooooh ik ga gelijk kijken bij de bristol morgen!

Ik vind die 2e niet echt mooi. Die 1e vind ik wel mooi!

Mijn vriend heeft vorige week Birkenstock gekocht voor mij, bij House of shoes voor 35,- Morgen krijg ik ze. Laatste tijd zijn er wel veel Birkenstock acties zeg… :’)

madrid is te krijgen bij bristol voor 29 euro :grinning: ik ga morgen een witte madrid halen :grinning:

De Birkenstock Gizeh!

aaaaaaaaaaaah moeilijk!
de eerste lopen misschien wel beter, maar de tweede zijn weer leuker onder een jurkje enzo!
shiiiiiiiips:P

ik heb beide birkenstocks madrid en gizeh.
ik vind momenteel de madrid leuker, dus ik zou voor de scapino actie gaan!

Mijn moeder was vanmorgen al heel vroeg naar de kruidvat gegaan & de mensen stonden gewoon voor de deur te wachten. Mega druk dus, maar toch nog 3 paar birckenstocks gescoord.

3 paar? :grinning: hahaa
die madrid lopen in het begin wel fijn ja, maar je merkt toch écht wel het verschil tussen Gizeh en madrid, gizeh zit veeeel beter.
mm… ik wil eigenlijk ook nieuwe :stuck_out_tongue: de vorige keer toen die actie bij kruidvat was, lagen ze hier 2 weken erna nog… hadden ze ook bruine? en witte? :stuck_out_tongue:
xxx