Hey lieve meiden,
Al enige tijd ben ik opzoek naar bijbaantjes. In mei ga ik mijn opleidin, Mananger Dierverzorging (MBO niveau 4), afsluiten. Nu wilde ik vragen wat ik voor baantjes zou kunnen doen met deze opleiding, naast de dierenberoepen.
Naast de verzorging van dieren, leer je daar ook leidinggeven. Uit eindelijk zou ik dus leiding kunnen geven in een dierenwinkel of zelfs manager worden.
Maar de baantjes voor dierverzorging zijn er niet echt in overvloed en ik ben afhankelijk van OV en de fiets (heb rijbewijs maar geen auto). Ik zie heel vaak vacatures zoals bijvoorbeeld ‘leidinggevende bij Lidl’. Ik weet dat ik dat wel zou kunnen door ervaringen bij een andere supermarkt, maar om nou meteen als leidinggevende te gaan werken, ik weet niet of dat realistisch is, omdat je veelal toch moet groeien binnen een bedrijf.
Daarnaast was ik benieuw wat ik nog meer zou kunnen doen. Ik heb bedrijfseconomie gehad (ook fiscaal), vooral balansen opstellen.
Sorry als deze vraag hier niet thuis hoort.
Ik ben trouwens 20 en ik word in april 21. Dus mijn leeftijd zit ook niet snel mee.
Ik hoop dat er iemand is die weet wat ik kan doen? Ik ben wel bezig met open vacatures naar verschillende bedrijven enzo. Maar ik vind het lastig om in te schatten wat ik nou wel en niet kan.
Groetjes.