Welke baan willen jullie later ?

Ik wil later in een dierentuin werken, maar aan de andere kant wil ik ook een baan die een beetje actie in je leven brengt. Ik weet alleen niet welke baan dat doet, maar ik wil in iedergeval niet als politie werken ( geen goede ervaring met ze ).
Wat willen jullie worden en waarom ?
En zijn er misschien ook meiden die bij het leger willen want daar zit ik nu een beetje over na te denken ?
xx

ik wil later super graag lerares worden in groep 3 t/m 6 (er tussen in dus ;P)
dit wil ik al sinds mijn 4e, en ik ben nu 13 :slightly_smiling_face:
ik doe nu ook de havo, en wil hierna de ipabo doen :slightly_smiling_face:
genoeg info ? :stuck_out_tongue:
xx

Ik wil journalist worden denk ik…
Ik ben altijd aan het schrijven en het spreekt me aan =)

Ik zit op de pabo, wil dus(net als 2 hierboven) juf worden… Liefst onderbouw…

Ik heb trouwens al een diploma onderwijsassistent…

Als het allemaal lukt forensisch onderzoeker. En anders Analist.

Ik ben 14, en wil heel graag na de middelbare de hogere hotel school in Maastricht doen, maar aangezien ik niet z’n talenknobbel heb word het hard werken ! Dus ik weet het nog niet zeker, Ik vind het ook heel leuk om te koken/bakken en een kennis van mij heeft een eigen taarten-winkeltje waar je kunt koffie drinken met een gebakje, ook super leuk !

xo

Als ik zou mogen kiezen dan wil het liefste een baan als vooraanstaand interviewster, programmamaker, documentairemaker, redacteur etc. en dan wil ik zelf ook nog wel voor de camera staan, in plaats van erachter. Of schrijfster van romans of informatieve boeken. Of werken in de marketingwereld maar dan met grote klussen.

Oftewel. Het zal wel bij dromen blijven, maar ik ga er alles aan doen om dichtbij zo’n baan te komen, al is het dan misschien wat te ambitieus en willen veel mensen zo’n baan.

Ik heb mijn diploma detailhandel niveau 3 op zak, ik doe nu niveau 4 marketing en communicatie en wil daarna HBO gaan doen nog. Ik weet nog niet precies wat ik wil doen, maar wel in de richting van marketing en communicatie, misschien voor een tijdschrift werken ofzo lijkt me wel leuk.

Stewardess! =)

Analist op het biomedische gebied met proefdieren.

Activiteitenbegeleidster, en dan specifiek werken met dementen ouderen :slightly_smiling_face:

Woongroep begeleider voor kinderen met verstandelijke beperking.

Tolk

Een goede fysiotherapeut, het liefst in een sportschool/bij een sportclub. (voetbal oid)

Huisvrouw

Ik wil dolgraag maritiem advocaat worden! Maar dat is nog een lange en moeilijke weg :’)

Beleidsadviseur bij de gemeente Utrecht.

Altijd heb ik al een grote passie gehad voor mode en had het al helemaal in mijn hoofd dat ik Modejournaliste wou worden. Ik doe momenteel een opleiding Fashion & design (Modelyceum). Ik ben nu alvast aan het kijken voor een HBO vervolg opleiding en begint een baan in Fashion & Branding (AMFI) ook wel heel erg te kriebelen !

Een eigen kleding lijn / zaak. Studeer ik nu ook voor. :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-voor-werk-wil-jij-later-doen-112985.0.html