Welke auto heb/wil jij?

Ik wil graag een auto kopen. Ik heb hem nodig om naar mijn stage en vriend te rijden. Ik zat zelf te denken aan een citroen c1 of Peugeot c1.
Wat voor auto heb jij of welke zou je graag willen hebben? En waarom dan die auto?

Ik heb een hyundai i10 uit 2011, ik vond zelf de Peugeot 107 en citroen c1 echt niks, zeker niet die modellen. De nieuwe van 2014 vind ik wel leuk. Maar die oude vond ik te klein, de hyundai is net even iets groter.
Ik rij er wel echt elke dag mee, ik had dus sowieso flinke eisen. Er moest een airco in en als het even kon een USB aansluiting.
Ook moest hij weinig kilometers hebben.
Ik ben gelukkig in alle opzichten geslaagd haha

Fijn dat je 'n auto hebt gevonden die goed bij je past! Ik ken die auto (nog) helemaal niet. Ik ga daar ook maar eens even naar kijken dan… :slightly_smiling_face:

Ik zou ooit een Pick Up willen

of een auto met open dak !

Een volkswagen classic :flushed: :flushed: maar als dat niet kan is een mini cooper ook goed haha

Ik wil zo’n VW busje! Het liefst in mintgroen met wit. En dan een beetje touren door Europa :slightly_smiling_face:

Mijn vriend staat op het punt zo iets te kopen :slight_smile:

Ik heb trouwens eerder al eens zo een topic aangemaakt, misschien vind je daar meer informatie. (slotje op deze?)

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrouwen-aan-het-stuur-wat-is-jouw-droomautowelke-auto-heb-jij-300521.0.html