Welke apps missen jullie?

Wat zou jij nou voor een nieuwe applicatie voor op je telefoon/tablet willen? Iets wat nog niet bestaat. Wat voor app jou jij onmiddelijk downloaden als deze ontwikkeld zou worden?!

Dit is voor een school project, vandaar.

ik vind het eigenlijk wel goed zoals het nu is om eerlijk te zijn. Al die apps… er zijn er al zat! (een telepatie-app zou wel vet zijn :stuck_out_tongue:)

9292ov app, uitzendinggemist app voor Blackberry!

HYVES!! Voor OS6 is er nog steeds niet… Echt stom.
En autocorrect app. Zoals iPhone van zichzelf heeft. Moet blackberry ook krijgen.

Een supermarkt app voor Nederland. Kies de supermarkt en dan komen daar alle aanbiedingen op dat moment te staan.

Kortingscodes app. Voor Nederlandse webshops. ( en asos ook enz )

Girlscene forum app

^ Er is wel een soort supermarkten app met allemaal aanbiedingen erop.

Maar ik zou het niet weten wat ik nog mis.

Die bestaat toch wel?

OT; ik zou graag een APP hebben waar je al je kledingstukken kunt uploaden of iets en dan 's ochtends makkelijk een outfit kunt combineren en kiezen (:

Die is er maar echt super slecht

Dat is nog eens een strak plan!!

nu.nl voor blackberry!

Is er een girlscene forum app? Dat wist ik helemaal niet, dan moet ik die ook maar even dowloaden

Een app zoals Penny in The Big Bang ging maken;

Je maakt een foto van een schoen, jurkje, ketting,… die je leuk vindt en dan zoekt die app waar je die of vergelijkbare kan kopen :grinning:

Die van Kaboosh zou handig zijn ja ! :slightly_smiling_face:

Ehhhm haha je maakt een foto van een jongen en dan komt zijn telefoonnummer tevoorschijn ! Haha grapje!! Ik heb geen idee, maar succes!

haha dat zou wel geniaal zijn

Nee dat is de app van de homepage toch

Ik ben inderdaad ook voor een GS forum app.

Die bestaat al! ik heb er zelfs twee op mijn Iphone.
Closet en Stylebook (: