Welke anticonceptiepil hebben jullie?

Ey meiden,
Welke anticonceptiepil ( de pil ) hebben jullie? Zijn jullie er tevreden over of niet? Of hebben jullie meerdere gehad met bijwerkingen enzo?
Ik heb eerst stediril 30 gehad en heb nu de femodeem maar ik heb super veel last van stemmingswisselen dus ga deze week naar de dokter om een andere te halen. Ik wil de yasmin. Iemand ervaring?
xx

zoekfunctie. en algemeen piltopic is er ook al. zucht

ik heb de diane en de enige bijwerking is dat ik een beetje gegroeid ben.

dat komt vast niet door de pil :’]

en zijn idd genoeg topics over

ik had eerst microgynon 30… werkte opzich prima…
toch overgestapt naar yasmin. bevalt prima. je komt er niet van aan, en je kan zelfs een grote cupmaat drvan krijgen…
alleen als je rookt of overgewicht heb, mag je niet aan die pil… omdat het een verhoogde kans geeft op trombose…

Ik had Microgynon 30, die werkte goed. Toen zeiden ze bij de apotheek dat die er niet meer was (wat ik nog steeds niet geloof ¬¬) en kreeg ik Stediril, maar die is ook gewoon goed. XD

Microgynon 20 :slightly_smiling_face:

nee maar ik bedoel qua dikte, niet qua lengte haha

ik heb; cyproteronacetaat / ethinylestradiol [dat staat op t doosje :stuck_out_tongue: ]
Ik had in het begin last van eetbuien dus ben wel wat aan gekomen… maar verder heb ik nergens last meer van!~:)

ik heb nu yasmin; werkt prima. had met diane 35 bijwerkingen (stemmingswisselingen etc.), die zijn nu over.
Er is hier inderdaad één groot topic over.

Ik wil wel de pil, maar ik wil niet aankomen, ofzo
dusja, dan maar niet.

Niet iedereen komt aan van de pil. Ikzelf bijv. niet, en ik ben geen uitzondering.

Ik heb zelf stediril 30.

Ja ik weet het…
Eigenlijk moet ik gewoon naar de dokter voor informatie & stuff, maar…
ik weet niet zogoed wat ik wil :slightly_smiling_face:

Nouja, als je hem nog niet “nodig hebt” & geen ontzettend onregelmatige-en-pijnlijke menstruatie hebt, zou ik er eigenlijk ook nog niet aan beginnen.