Welke agenda heb jij?

Welke agenda?
En ben je er tevreden over?

Zelf:
My life is sweet
Ben er wel tevreden over, alleen wel kleine huiswerklijntjes

Hema agenda, met zo’n insteekhoes.
Ja ik ben er wel blij mee, ik pak elk jaar zo’n agenda. Ik kan er veel in schrijven want het is niet vol met allemaal plaatjes ofzo, naja 't huiswerk schrijven past gewoon (en daarvoor heb ik hem ook nodig)

alleen de lijst voor de cijfers die is kut, die hokjes zijn klein.

Ik heb de Ellegirl agenda en ben er tevreden mee ja (:

Zo’n A5 agenda, gewoon een zwarte met hele saaie witte bladzijdes.
De week is staat op 2 pagina’s en je hebt een hele kolom waar je van 6 tot 23 uur alles op kunt schrijven. Ook is er een klein vakje per dag voor een notitie. Ik vind hem vet handig maar hij is wel groot.

mijn telefoon :slightly_smiling_face:

(gewone agenda heb ik nooit bij me als ik hem nodig heb dus dat heb ik maar op gegeven)

Houd je daar ook echt je hw en toetsen bij?

Ik heb ergens een agenda van de Hema liggen, maar die gebruik ik helemaal niet meer. Ik zet alles in iCal op mijn laptop.

Een dikke agenda van O’neill (dag per bladzijde).
Echt perfect voor mij, aangezien ik veel schrijf (:

Hitkrant
ben ik best tevreden mee xD

Hema agenda, met blauw. Maar ik vernaggel al mijn agenda’s (:

Babette agenda :slightly_smiling_face: Ben er redelijk blij mee, alleen iedereen heeft hem:(

Loesje!
In het begin vond iedereen hem heel saai, maar nu zit iedereen de teksten te lezen die erin staan. Hij is best groot (vergeleken met andere) en per week heb je twee bladzijdes. Ik plak er van alles in.
Je kan je cijfers erin schrijven, verjaardagen, je rooster (er is ook plek om hem er in te plakken) en de laatste paar bladzijdes is voor een soort van vriendenboekje in het klein (telefoonnummers, mail adressen enz.).
Er is ruimte voor notities, maar niet overdreven veel.
AANRADER!

cosmogirl agenda!! vind um wel heel fijn!
vorig jaar had ik oilily. maar die was best groot.

hema agenda, die kan je beetje naar je eigen styl maken:P
dan heeft niemand dezelfde(:

Ow ja, alleen de kaft laat nu een beetje los, maar dat was ook bij al m’n vorige agenda’s en dat ligt meer aan mezelf…

zijn ze er nu al? ;O

of gaat het hier over de oude?

Gewoon die je op dit moment hebt

Geen.

Hema :tipping_hand_man:

O’Neill en die is primaaa! Alleen vergeet ik hem wel vaak mee te nemen :woman_facepalming: