Welk water vind jij het lekkerst ?

hey meiden,

ik heb gezocht of er al een topic van stond maar niet dus
dus kmaak er zelf even eentje :slightly_smiling_face:
ik ben nogal nieuwsgierig in welke watersoorten jullie drinken
ik drink het liefste evian
en lust niet zo graag spa en jullie ?

xxx

Ik hou ook niet zo van Spa. Er zit een bijsmaakje of zoiets aan… ik weet het niet, maar ik word er iig altijd misselijk van.
Ik ben echt GEK op Romy water van de lidl.

kraanwater haha

Water uit de kraan.

Wtf.
Water smaakt naar niks :B

proef niet veel verschil. Maar ik haal vaak op school uit de automaat chaudfontaine en die is super lekker. (maar ook omdat ie dan koud is!)

Uhm meestal neem ik gewoon kraanwater en anders spa rood. Chaudfontaine is ook erg lekker :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik vind spa ook niet zo lekker daar zit een beetje een apart smaakje aan. verder maakt het mn niet veel uit wij hebben thuis bijna altijd die van de ah die vind ik prima.

Ik vind Evian juist niet lekker…
Spa smaakt goed.

Gewoon kraanwater.

Ik proef nooit verschil haha!

spa smaakt vies.

De ehhh vloeibare variant?

spa & evian of whatever, maar NIET christaline of hoe die ook noemt xd
Mijn pa zegt dat daar meer calcium in zit voor de botten, maar voor mij maakt het eigenlijk niet uit watvoor water ik drink, het is toch allemaal gewoon WATER ? :stuck_out_tongue:

kraanwater.

Chaudfontaine :’'D

haha ik drink eigenlijk altijd alleen maar water uit de kraan.

Dit is echt erg. ‘Evian is vies’ ‘Nee hier zit een smaakje aan, dat lust ik niet’

omg, kom op zeg waar gaat dit over… moeten jullie jezelf nou horen. Hoe verwend. Water is water, denk eens aan mensen die een moord zouden doen voor water uit de put en dan lopen jullie te zeggen dat dit niet smaakt en dat het lekkerst is en bla bla.

Best erg :’)

Kraanwater.

het maakt me niet uit. het liefst spa of chaudfontaine.