welk vakkenpakket?

Hoi ik ga na de vakantie naar 3vwo en dan moet ik een vakkenpakket kiezen het probleem is dus dat ik geen idee heb welke ik moet kiezen bij wat ik wil. Ik wil heel graag iets met acteren gaan doen en zou graag willen studeren aan de toneelschool in Maastricht. Weten jullie welk vakkenpakket dan zou moeten kiezen?
xxxx

Ik denk C&M?

ik denk cultuur en maatschappij???
ik zit trouwens in het zelfde probleem :slightly_smiling_face:

Ja C&M.
En uhh… dat hoor je allemaal heus wel in vwo 3 ;}

Ik ga ook naar VWO3, maar ik neem aan dat je dan wel genoeg geinformeerd wordt? En je hoeft het niet nu al te weten lijkt me.

Je krijgt in de 3de heel veel info daarover. Don’t worry, je wordt wel geholpen door je leraren. (:

Idd, in de derde word je daar heel goed over bij gepraat. Als je dan nog geen keuze kan maken, kun je naar de decaan gaan.

Hij hoort trouwens bij school :slightly_smiling_face:

Je krijg daar nog genoeg informatie over van je leraren/decaan.
Maar als ik zo lees wat je wilt doen zal ik cultuur en maatschappij doen.

ik zou je daar nu niet zo druk over maken. daar krijg je uuuiiiitgebreid uitleg over
(ik neem aan dat je het in de 3e moet kiezen en in de 4e echt gaat doen?)

C&M idd en wij hadden toen de mogelijkheid om als module (weet niet of dat bij jullie ook zo is, een module zijn een soort extra lesuren, een extra soort vak dus) drama te kiezen, maar dat zal je school je allemaal uitleggen als dat bij jullie ook mogelijk is.

In de 3e hoef je toch nog geen pakket te kiezen? toch pas als je naar de 4e gaat?

Ja inderdaad? Dat is toch alleen maar met VMBO-t ?

In de 4e moet je een pakket hebben gekozen, dus in de 3e kiest ze hem.

Verplaatst naar school.