Ik las dit stukje in een tijdschrift en ik vond het best een leuk stukje. Heb het even overgetypt. Ben benieuwd of jullie het vinden kloppen bij jezelf.
~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~
Is de zomer je lievelingsseizoen, dan ben je een zomertype. Duh, zou je zeggen, maar daar horen dus bepaalde eigenschappen bij. Girls die het meest van de zomer houden zijn vaak mysterieus, sociaal en dol op boys en flirten. De kleuren turkoois, zilver, goud, rood, blauw, geel en groen passen het beste bij je.
Hou je meer van de lente, dan sta je open voor nieuwe uitdagingen en ben je gericht op de toekomst.
Herfstgirls zijn romantisch en houden van de warmte van mensen om hen heen, maar ze kunnen ook goed alleen zijn.
Wintermeiden zijn warm en gezellig en kunnen haast niet zonder anderen om hen heen, dus ze hebben altijd een overvolle agenda.
Ik hou zelf het meest van de zomer en herken me er ook wel in de omschrijving