welk 'type' ben ik ?

Ik was aan het kijken welke haarkleur het beste zou passen bij mij, ik kleur mijn haar altijd midden bruin. Ik ben van mijn 18 jaar grijs, niet volledig maar hier en daar toch wel wat plukken. Maar aangezien ik elke maand weer diezelfde lelijke uitgroei heb wil ik wel eens iets dat mijn grijze haren het minst doen opvallen, en op een site kon je zien welke haarkleur dan het beste bij jou zou passen.

Nu moet ik kijken welk type ik ben: herfsttype, lentetype, zomer of winter. Maar het lijkt dat ik wat tussen herfst en winter val…
Ik heb van nature medium bruin haar iets in deze aard: Loading...
Ik heb donkere wenkbrauwen, donkere wimpers, blauwgrijze ogen en mijn gezicht is heel licht met volgens mij meer een beige- geel achtige ondertoon. De rest van mijn huid kleurt mooi (geelbruin) als ik in de zon kom maar niet snel, moet daarvoor toch al enkele uren in de vlakke zon zitten en ik verbrand zelden.
pfoeh wat een uitleg :flushed:

Kan iemand van jullie me zeggen welk type ik ben ? :sunglasses:

Pffffffff… Nee

echt niemand ? :upside_down_face:

Ik denk herfst, maar ik ben geen expert. :’)

Ik denk herfst-winter zoals ik, het enige verschil is dat ik lichtblauwe ogen heb :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je dat toch het beste zelf uit kunt vinden, jij weet hoe je eruit ziet. Vraag het desnoods een vriend of een vriendin.