Welk tijdschrift?

Bonjour people,
ik heb een abonnement op de girlz!, maar ik vind het erg kinderachtig worden. Ik zou dan een ander abonnement willen aangezien ik het ontzettend leuk vind tijdschriften te lezen enz. Iemand een idee waarop? Ik dacht al aan de Vogue/Fancy/Cosmogirl. Nu heb ik een Fancy gekocht en ik vond hem helemaal geweldig, maar ik had dus 2 vraagjes:

1. Hij gaat ermee ophouden stond ergens. Weet iemand of dit waar is, en waar ik anders abonnementsaanvragen op internet kan vinden? want ik krijg telkens verkeerde links.
  2. Welk ander tijdschrift is leuk/lees jij?
    Heel erg sorry als dit topic al bestaat.
    xx’
  1. Ja, dat is waar

2. Cosmogirl!, Elle, Glamour, Vogue, Teen Vogue.

En denk je dat negeren werkt? Ik snap dat je niet 10x het zelfde reatie wilt horen van “OMG WAT SLECHT” maar waarom benoem je het? Het lijkt alsof je wilt stoer doen dat je het negeert en geen geld meer hebt…
En hoe wil je het tweede tijdschrift betalen als je geen geld op je rekening hebt.

Vind het een prima voorbeeld van “leren omgaan met je geld”

Daarintegen moet ik zeggen dat ik de glamour erg leuk vind. De vraag is alleen of het niet te volwassen is voor jou.

Elle en we hebben abonnement op Glamour thuis.
Cosmopolitan of cosmogirl lees ik ook wel ooit, maar ik erger me eraan dat de afbeeldingen uit die twee altijd van een aantal jaar eerder zijn en dan hergebruikt worden in het tijdschrift.

Het was niet om stoer te doen, het liep nou eenmaal zo, aangezien je het abonnement bijna nooit op kunt zeggen. Ik heb ook geen geldnood, ik had per ongeluk net op het verkeerde moment mijn geld naar een andere rekening overgemaakt. Het kwam misschien een beetje verkeerd over, wat ik me ook wel kan voorstellen, wat niet klopte, maar laten we het er gewoon niet meer over hebben.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=NoireGlitter link=topic=209871.msg9632648#msg9632648 date=1315597995]
En denk je dat negeren werkt? Ik snap dat je niet 10x het zelfde reatie wilt horen van “OMG WAT SLECHT” maar waarom benoem je het? Het lijkt alsof je wilt stoer doen dat je het negeert en geen geld meer hebt…En hoe wil je het tweede tijdschrift betalen als je geen geld op je rekening hebt.

Vind het een prima voorbeeld van “leren omgaan met je geld”

Daarintegen moet ik zeggen dat ik de glamour erg leuk vind. De vraag is alleen of het niet te volwassen is voor jou.[/quote]

@deerotic Ik vind je reactie een beetje overdreven. Ik denk niet ze stoer wil doen met dat ze geen geld heeft. Tenminste, ik kan geen reden bedenken waarom ze dat zou doen om stoer over te komen. Ze vraagt trouwens om advies, niet om negatief of meelevend commentaar.

Ja Fancy stopt. Ik zou Cosmog!rl nemen…Die vind ik persoonlijk 't leukst en het duurt even alvorens je daar te oud voor wordt :wink:

IK vind het erg jammer dat Fancy echt stopt. Raar dat ze dan nog wel een advertentie erin hebben staan voor een abo nemen… maar ik geloof er inderdaad niet zo meer in, dan maar even kijken naar de Cosmogirl!, Elle, Glamour, Vogue en Teen Vogue =P

Cosmogirl =D

Ik lees de Elle en Vogue.
Ik heb ze in heel veel talen, want ik koop er altijd 1 als ik op vakantie ga.

cosmogirl cosmopolitan girlz hitkrant

Ik lees altijd de Elle. De Vogue is nogal duur en in andere talen, maar ik zou er wel een abbonement op nemen als hij er in het Nederlands komt (als de geruchten waar zijn).
De cosmogirl vind ik persoonlijk al niet leuk meer, maar tot die tijd kan je dat ook probereren.

Glamour vind ik wel leuk, Cosmogirl minder. ElleGirl was echt leuk! Maar die is er al een paar jaar niet meer ):

Fancy stopt binnenkort. Zal ik maar niet nemen dan.
Uhm, ik ben 11 jaar en Girlz is van mij juist niet kinderachtig, dus ik zal het echt niet weten =)

Cosmogirl is leuk , of de hitkrant, of de stars.

Cosmopolitan vind ik het leukste.

Qua vrouwenbladen vind ik de Cosmopolitan het enige leuke tijdschrift. Al de rest is echt prut vind ik (’:
Verder lees ik ook graag de Humo.

Cosmogirl of Cosmopolitan vind ik het leukst.

Cosmogirl vind ik leuk