Welk soort ondergoed dragen jullie?

Hallo Meiden,

Welk soort ondergoed dragen jullie zoal? En waarom? Ik zit te twijfelen om over te gaan op een ander soort ondergoed. Ben benieuwd wat jullie zoal allemaal dragen.

Groetjes Sofie2005

Ik zelf draag graag nylon lekker zachten dan slips ook draag ik wel hypsters/boxer maar dan katoen. Vind de string sexy maar die draag ik niet.
Bh liefst zelfde kleur als ondergoed. Dan klopt het plaatje

Wat draag jij zoal

Ik draag zelf vooral nu hipsters of normale slips. Maar wil graag keer wat anders proberen.

Ook hipsters en slipjes, behalve als ik ongesteld ben. Dan draai ik “lelijke” onderbroeken omdat ik de mijne te mooi vind om “vuil” te maken :smiley:

Oké dankjewel. Wat voor soort hipsters als ik vragen mag?

Ik durf met vrij veel zekerheid te zeggen dat hier jongens of mannen achter zitten die kicken op dit soort berichten.

Get a life :’)

Iedereen mag reageren natuurlijk. Mocht je een man of jongen zijn mag je reageren. Natuurlijk is dit topic eigenlijk bedoeld voor meisjes.

Waar het om gaat is dat jij een man bent die erop kickt te horen wat voor ondergoed wij dragen.

Als jij dat denkt moet je dat lekker geloven DAAN. Ik weet wel beter

Gewoon slips

Oké en dan gewone simpele of met kant? En bil volledig bedekt of gedeeltelijk?

Kan je niet iets doen aan dit soort mensen?

Ik hoor van anderen dat deze persoon via privé berichtjes ook rare dingen stuurt. Daarnaast is het overduidelijk een jongen/man die in detail wil weten wat voor ondergoed minderjarige meisjes dragen.

Wie zegt dat jij een meisje bent? Hou op met die onzin en reageer alleen op topics als je ook daadwerkelijk wilt reageren.

Vraag dan niet aan jonge meiden in hoeverre hun bil bedenkt is. Echt, kan iemand dit topic sluiten?

Andere websites (VIVA) hadden al lang ingegrepen, maar hier let niemand op.

^^Ik let wel op. Maar ik zag hier nog geen directe ingreep. Daarbij is het VIVA forum vele malen drukker dan hier. Voor nu sluit ik het topic ik