Welk profiel kies jij - heb jij?

[i]Heeee!
Ik was eigenlijk wel benieuwd welke profielen iedereen hier kiest. Ik dacht eerst dat CM en NT bijna niet gekozen werden, maar dat is dus ( bij ons op school ) niet zo… Dus: welk profiel ga je kiezen of heb je gekozen? :slightly_smiling_face: Én waarom heb je dat profiel gekozen? ( Weinig voor doen, studie, beste vakken, leukste vakken… )
Ik ga een combinatieprofiel EM/NG doen, dus NG met economie + geschiedenis erbij.

xxxxx’[/i]

EM/NG? dát lijkt me rot :stuck_out_tongue:

ik heb combinatie NG & NT
omdat ik de studies die je met CM/EM kon doen niet boeiend vond :stuck_out_tongue:
En ik wil nu tandheelkunde gaan doen, dus daarvoor heb ik het ook nodig

E&M met management en organisatie en duits.

Ik had CM. (ik studeer nu, Communicatie & MultiMedia Design)
Ik wilde naar de kunstacademie en daarnaast lagen vakken als natuurkunde en scheikunde mij helemaal niet.
Dus was dat voor mij de meest logische keuze.

Ik heb EM met Frans als taal en Wiskunde A.
En in vrije deel: Aardrijkskunde, Maatschappijwetenschappen en Management & Organisatie.
&Ik kan nog 1 ding laten vallen. :]

Mogen jullie nu ook nog maar 1 vak in je vrije deel kiezen?

handig topic! ik weet echt niet wat ik wil. wou vanaf mn 3e chrirurg worden, dus N&G maar ben zo slecht in natuurkunde dat ik het toch maar niet doe…
maar ik heb morgen gesprek met decaan dus ik zie wel :slightly_smiling_face:
up

Ik ga CM doen (gymnasium).
Volgensmij zijn de vakken niet op alle scholen hetzelfde dus ff de vakken die ik ga doen op een rijtje:

wat iedereen heeft: Gym, KCV, grieks of latijn, engels, nederlands, maatschappijleer,

verplichte vakken CM: Wiskunde A of C, Geschiedenis, Kunst beeldend of kunst muziek

keuze vakken CM: Aardrijkskunde, Economie Maatschappijwetenschappen (volgensmij een beetje nieuw vak)