Welk ondergoed dragen jullie tijdens het sporten?

Hallo allemaal,

Wat dragen jullie eigenlijk tijdens het sporten? Ik heb sinds kort de overstap gemaakt naar strings, voorheen droeg ik altijd hipsters maar wou graag keer wat anders proberen.

Moet zeggen het bevalt goed! Zit heerlijk en je ziet geen lijntjes meer onder je kleding?

Wat voor ondergoed dragen jullie tijdens het sporten en welke sport doe je?

Liefs Sofie

gewoon net als altijd eigenlijk. ik denk niet dat ondergoed echt een verschil maakt tijdens sporten. sportbehas overigens natuurlijk wel

Oke. Hoor van veel vriendinnen namelijk dat zij tijdens het sporten wat anders dragen als normaal.

naja ik kan me voorstellen dat voetbal en gstring niet altijd even goed gaat, maar ik denk dat dat voor zich spreekt

Jaa oké. Klopt. Meer mensen hier dan die een string dragen tijdens het sporten?

Gewoon een hipster meestal. Eigenlijk gewoon wat ik schoon in de kast heb liggen. Ik draag een sportlegging verder. Ik doe krachttraining en een beetje duurtraining.

als ik naar de sportschool ga draag ik een strakke hardlooplegging van Nike met hoge taille en eronder een string. vind de lijntjes anders niet mooi. als ik buiten hardloop draag ik liever een hipster.

Oké jaa snap ik. Bepaald soort string?

Hallo allemaal!
Dit is een man die telkens nieuwe topics opent over welk ondergoed jonge meiden aanhebben! En via DM rare berichten stuurt naar anderen (niet mij).

Als je reageert, ben je daarvan bewust. Hij ontkent het graag :slight_smile:

1 like

Ik vond het al beetje vreemd, dankje voor de waarschuwing!